The GTA-Lover Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 het is normaal dat je op de autostrade sneller kan rijden omdat je daar niet moet stoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 wil je snel zijn pak dan een moter met voorkeur NRG-500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 Ik heb wel is een keer gehad dat ik op de snelweg was en dat die auto's gewoon keihard over je heen rijden <_<. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ja kan knap lastig zij n als je moet oversteken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sephiroth Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik veroorzaak vaak een kettingbotsing. 1 auto staat stil. en de rest knalt er vrolijk op in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik reed een keer op de snelweg in een super gt bijna zijn top word ik ingehaald door een linerunner :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.