Jump to content

Foutje in politie-fragment


-IV-

Recommended Posts

'k Was het filmpje van LCPD aan het bekijken en ineens viel dit mij op:

2e3pr3d.jpg

oa292g.jpg

mioqkg.jpg

Hier zie je dus duidelijk de politie-auto ''zweven''.

Dit is mischien wel een nutteloos topic maar wou dit toch even laten zien!

Hopelijk werkt Rockstar dit nog weg in het spel. :bonk:;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    4

  • mastala

    3

  • Houser

    3

  • gta-pro

    2

Als we voor alle foutjes in de filmpjes en screenshots een apart topic zouden maken, dan zou het hier heel druk worden :puh: Het spel is nog in ontwikkeling, daarmee is alles eigenlijk verklaard :puh:

pcies ja.. misschien wel een hele nieuwe website:P... ja dat soort foutjes krijg je met dit soort games.. wel goed gevonde:)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komt de wagen juist over een helling gevlogen en land die juist, je ziet het net niet lang genoeg.

nee want je siet hem toch rustig weg rijden?

Klopt, de auto rijd rustig weg. Waarschijnlijk is dit een fragment uit een zeer vroege beta, of is er gewoon iets mis gegaan. Ik heb er alle vertrouwen in dat het iets eenmaligs is, want in andere scenes bewegen de wielen van de politie wagen gewoon wel. Niks om je zorgen over te maken dus ;) Overigens wel goed opgemerkt, ik zag het in eerste instantie niet maar toen iemand op MSN mij erop wees, merkte ik het pas op.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Behalve dat de wielen zweven, draaien ze ook niet. Dat kan je vooral zien aan dat kapje wat op het wiel zit, maar je kan het ook een beetje aan de band zien. Lekker gebugged dus. In een stukje ervoor of erna zie je ook een politie wagen, die door het verkeer slingert, daar draaien de wielen wel. Ook als die taxi MPV van achteren geramd wordt, draaien de wielen.

Bij het begin van het filmpje van Manuel Escuela(ofzoiets)(bij dat interview) zie je ook een auto waarvan de wielen in de lucht zweven. Waarschijnlijk draaien de wielen daarbij ook niet.

Aan de andere kant: Stel dat de wielen niet draaien omdát de wielen de grond niet raken, dan zie je maar weer hoe realistisch dat is. (Alhoewel ze dan alsnog zouden draaien in het echt doordat de motor ze aandrijft, maar goed, als dat zo zou zijn, zou je bij elke wagen een burnout/wielspin maken als je weg rijd, zoals in SA, wat ook weer een beetje raar is aangezien je in een politiewagen (of zoals in dat andere filmpje, een SUV) zit....). Dus er is ook een positieve kant.

Toch vind ik het raar dat R* dit zelf niet opmerkt, ze moeten het ondertussen toch al wel gezien hebben of gelezen hebben op een GTA forum.(Zeg niet dat R* geen forums kijkt, op een ander forum waar ik zit werkt een vriendin van een member bij R*, en die gast kan niks meer speculeren over GTA IV want dan kan z'n vriendin ontslagen worden als hij een keer iets goed gegokt heeft en R* denkt dat zijn vriendin hem iets verteld heeft... Maar goed, dat terzijde). Hoe moeilijk kan het zijn om die stukjes film opnieuw te filmen en er opnieuw in te plakken, en dan even de website aan te passen...

Link to comment
Delen op andere websites

1 ding is zeker deze GTA word stukken beter als de eerdere versie...En in de eerdere versies zweefden de auto's ook niet dus zal het in de zeker nie zijn:D Ik denk dat dit filmpje gewoon al oud was en gemaakt toen het spel nog in vroeg in de ontwikkeling was. Ik heb alle vertrouwen in R* ze hebbe me eigelijk nog nooit teleurgesteld..

Link to comment
Delen op andere websites

1 ding is zeker deze GTA word stukken beter als de eerdere versie...En in de eerdere versies zweefden de auto's ook niet dus zal het in de zeker nie zijn:D Ik denk dat dit filmpje gewoon al oud was en gemaakt toen het spel nog in vroeg in de ontwikkeling was. Ik heb alle vertrouwen in R* ze hebbe me eigelijk nog nooit teleurgesteld..

In gta san andreas zweefden sommige auto's ook hoor. en ook bij die trein, op sommige punten zweeft die trein gwn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat die bugs weghalen voor uitgekomen.
wat maakt het nou uit of er bugs in zitten of niet bugs zij soms irritant dat weet ik maar soms zijn ze grappig.dus het hoeft niet perfect te zijn want perfectie bestaat niet(in mij wereld dan he) :ch: . Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...