studio dewolf Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Of misschien is dat cheats gebruiken voor vliegende auto Reageren
-IV- Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ach, alsof je steeds naar je banden gaat kijken of ze wel over de grond heen rijden.. Dat ding rijdt toch!, als ze nou opeens door het wegdek zakte is het wat aders Liever een spel zonder zo'n bug hoor! Als ze dan toch bezig zijn met corrigeren.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ach, alsof je steeds naar je banden gaat kijken of ze wel over de grond heen rijden.. Dat ding rijdt toch!, als ze nou opeens door het wegdek zakte is het wat aders Liever een spel zonder zo'n bug hoor! Als ze dan toch bezig zijn met corrigeren.. Jah dat is zo,maar als ze het over het hoofd hebben gezien is het niet zo heel erg. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik denk niet dat ik het erg ga vinden, want in het filpmje is het me ook niet opgevallen en dan staat de camera in zo'n hoek dat het juist nog duidelijker is Reageren
Houser Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Ach, alsof je steeds naar je banden gaat kijken of ze wel over de grond heen rijden.. Dat ding rijdt toch!, als ze nou opeens door het wegdek zakte is het wat aders Liever een spel zonder zo'n bug hoor! Als ze dan toch bezig zijn met corrigeren.. zo`n game duurt tijden voor het klaar is, Snap dat rockstar om dit soort dingen niet graag shit laat zien voor ze het spel hebben uit gebracht. Over dingen spekuleren (Wat dan ook :S) is leuk. Maar eeen vraag? Heb jij ooit zoiets gehad van: Nee dat kan niet! Bij één gta? Ik niet. Dus, komt goed peopletjes Bewerkt: 9 maart 2008 door Houser Reageren
mastala Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 ja komt wel goed met gta.. gvd k ben op vakantie in die week dat ie uit komt.. balen!.. Reageren
Houser Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 ja komt wel goed met gta.. gvd k ben op vakantie in die week dat ie uit komt.. balen!.. Jha dat is balen. Laat hem bezorgen en neem nog een week vrij of meld je ziek, de GTA-MOET-SPELEN Ziekte!!! Reageren
L-Yah Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik ben die hele week alleen thuis, dus dat wordt bier zuipen, smoken en gta 4 spelen de hele nacht lang Reageren
Houser Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik ben die hele week alleen thuis, dus dat wordt bier zuipen, smoken en gta 4 spelen de hele nacht lang Ja dat is het besten.. Je brengt me gewoon op ideën. Heb als tijden geen joint meer gehad maar overweeg toch serieus een dikke zak te halen voor ik gta IV ga spelen Quote! bier zuipen, smoken en gta 4 spelen regards, Reageren
Rickos Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 misschien stond de Flying Dodo cheat wel aan voor de trailer Reageren
gta-pro Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 ja komt wel goed met gta.. gvd k ben op vakantie in die week dat ie uit komt.. balen!.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!DAT IS BOUT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Reageren
Rickos Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Of misschien is dat cheats gebruiken voor vliegende auto oeps sorry ik had niet gezien dat jij dat ook al ha getypt Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Zullen we weer enigzins on-topic gaan posten ? Reageren
mastala Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 ja k neem gewoon nog week vrij:P heb k tog een goede rede? >>> Door PatrickW: zie hierboven<<< Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Zo'n kleine foutjes... Dat kan mij nu eigenlijk niet zoveel schelen... Sommige zijn irritant, maar de meesten vallen niet op. En desnoods, updates kunnen ze steeds uitbrengen (als ze niet meteen met GTA: Sin City ofzo beginnen ) We zullen wel zien! In R* we trust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.