_Night-Men_ Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 als ik bij het ziekenhuis in san fierro langs kom loopt het spel vast wie kan me helpen? Reageren
Donwell Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik heb het idee dat je een mod hebt geïnstalleerd aan het ziekenhuis, of aan een ziekenwagen wat niet helemaal goed is gegaan. Kijk even of je een mod hebt geïnstalleerd die mogelijk daar kan voorkomen, verwijder deze weer en kijk of het probleem zich dan nog voordoet. Zo ga je net zolang door tot je de oorzaak hebt gevonden. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 klopt helemaal gisteren heb ik geprobeerd om z'n nederlandse ziekenwagen te downloaden Reageren
Donwell Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Daar ligt het probleem dan waarschijnlijk. Kijk even of je deze mod verkeerd hebt geïnstalleerd, en installeer hem dan weer goed. Anders moet je de mod gewoon achterwege laten. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 ik kan maar niet vinden waar dat staat Reageren
Damos Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Waarschijnlijk kun je het vinden op de plaats waar je de game hebt geinstalleerd. C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Waarschijnlijk daar in een van de mappen: models of data. Reageren
Donwell Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Het bestand van de Ambulance heet 'ambulan.dff/.txd'. Als je ze niet meer hebt, vraag ze dan opnieuw aan in dit topic. Daarna vervang je de gemodde bestandjes gewoon weer met de originele. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.