Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gta san andreas helemaal uitgespeeld 2x , nu is mijn probleem , nu kan ik me saved game niet meer opstarten en als ik het oude bestand weer terug zet kan ik me saved game nog niet laden,, nu is me hele saved game verprutst :cry::cry::cry::cry:

Geplaatst:

Ik denk dat hij liever zijn eigen savegame wil houden. Ik vermoed dat hij zijn main.scm heeft veranderd voor een andere, je moet dan even de standaard main.scm terugzetten in de map: C/Program files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/scripts.

Succes! :)

Greetz,

Black Force

Geplaatst: (bewerkt)

maar nu heb ik ook dit gedownload en erin gezet : hot_coffee_v2-1 ,,, nu is het probleem dat ik niet weet waar je kan neuken[/font]

Bewerkt: door johansforum
Geplaatst:

Met de Hot coffee mod kun je geen oude savegames zonder Hot coffee mod spelen. Als je je spel opnieuw installeert zonder mods kun je je oude savegames wel gewoon spelen.

Je kunt trouwens pas van de Hot coffee mod gebruik maken als je een vriendin hebt. Na een date ga je bij haar naar binnen, en kan de pret beginnen. :D

ja maar waar is die plek waar ik kan neuken???[/font] en dan nog een vraag: waar kan ik rc dingen halen in gta sa?

Bewerkt: door johansforum
Geplaatst:

Bij je vriendinnen in hun huisjes kun je het doen.

Rc dingen bedoel je die van Zero die kun je in San Fierro min of meer hale met missies.

Geplaatst:

Rc dingen bedoel je die van Zero die kun je in San Fierro min of meer hale met missies.

ik heb ergens gelezen dat er ook een rc shop is waar is die als hij bestaat?

Die is in San Fierro hij heet: Zero RC shop dacht ik. Zei ik de vorige post ook al.

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:

ik heb ergens gelezen dat er ook een rc shop is waar is die als hij bestaat?

Ik heb een kaartje gemaakt met de vindplaats van 'Zero's RC Shop'. Het ligt overigens in San Fierro, dus je moet eerst 'The Green Sabre' hebben gehaald. :)

sanandreasradarrf5.gif

Geplaatst:

nog een vraagje ik heb wel eens in ee clip gezien dat je je auto lichten aan/uit kan doen waneer je wilt..

kan dit ook?

en hoe?

Geplaatst:

Dit is niet mogelijk. Als je in een donkere tunnel bent, of het is nacht, gaan je lichten automatisch aan. Als het weer licht is, gaan ze weer uit.

Geplaatst:

kan het dan ook dat degene in het clipje dan een cheat heeft gebruikt dat het donker en licht is?

kan het dan ook dat degene in het clipje dan een cheat heeft gebruikt dat het donker en licht is?

Ja, dat is mogelijk, kijk maar op WikiGTA --> Tijdcheats. Andere manieren zijn met SCM de tijd wijzigen.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Ja, dat is mogelijk, kijk maar op WikiGTA --> Tijdcheats. Andere manieren zijn met SCM de tijd wijzigen.

maar hoe doe je : met SCM de tijd wijzigen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...