GTA-The-Best Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Hoi ik heb wat rondgekeken en jullie kunnen mooie Signature pltjes maken! Maar: Kan iemand ook een signatere pltje voor mij maken Iets met: Mijn naam GTA-the-best In gta stijl Grand Theft Auto GTA-the-best Zulk iets net zo'n gewoon grand theft auto plaatje en waar dan vaak SA of VC enzo staat mijn naam Alvast bedankt Ik maak met paint ff een voorbeeld maar ik kan hetn iej zo mooi met 8ergrond enzo en emt letters maarja een voorbeeld: Bewerkt: 9 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik kan je aanvraag niet bahandelen, maar je moet even hier naar kijken. Dan kun je volgens de regels je aanvraag plaatsen en heb je sneller je sig Reageren
Hackman Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik wil wel iets proberen als je me hulp nog nodig hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.