Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet hoe ik een bewegend ding maak maar ik wil eerst bijv een auto en dan een heel ander plaatje van een wapen hoe kan ik dat doen ik kan ook bewengende text en dat soort dingen

Geplaatst:

Dat heb ik maar zo help je me niet veel verder he? maar als ik dan CTRL + V doe maakt hij gelijk nieuwe layer aan en dan plak ik hem daarbij maar dan zie je een half stuk van een plaatje en een ander stuk van dat andere

Geplaatst:
Dat heb ik maar zo help je me niet veel verder he? maar als ik dan CTRL + V doe maakt hij gelijk nieuwe layer aan en dan plak ik hem daarbij maar dan zie je een half stuk van een plaatje en een ander stuk van dat andere

Je wilt twee plaatjes die elkaar afwisselen als je ik goed begrijp? Om dat te doen moet je eerst twee plaatsjes in je bestand in Photoshop plaatsen. Vervolgens switch je naar Imageready (‘CTRL’ + ‘SHIFT’ + ‘M’) en open je je Animation scherm (bij Windows). Dan vink je rechts in je layerscherm één van de oogjes van de twee plaatjes uit en maak je een nieuw frame. Vervolgens maak je weer een nieuw frame, maar nu vink je het andere plaatje uit en het andere weer aan. Stel de wachttijd in seconden in, laat het afspelen en je hebt twee mooie plaatjes die elkaar afwisselen.

Wil je graag dat ze vervagen, dan moet je met de opacity werken. Verlaag per frame de opacity op het eerste plaatje met bijvoorbeeld 10 of 20% totdat het tweede plaatje zichtbaar wordt. Verhoog dan de opacity van het plaatje weer tot 100%, zet hem onder je tweede plaatje, maak een nieuw frame en verlaag dan per frame de opacity van het tweede plaatje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...