zakina Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 help ik heb een savegame van gta sa etc... enne waar kan ik die blauwe tank halen en die fbi truck? Reageren
Damos Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 De savegame moet je in Gta Sa User Files plakken. En voor de rest weet ik niet waar je het over hebt leg het is wat duidelijker uit. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 De SWAT tank kun je krijgen in de missie End of the Line, zet de SWAT tank in de garage en pleeg zelfmoord. De FBI truck zit niet in GTA San Andreas, maar met de Noobmode versie 2 kun je hem wel krijgen. >>>Hier<<< kun je de Noobmode versie 2 downloaden, je kan de FBI truck ook met de carspawner spawnen. >>>Hier<<< kun je de carspawner downloaden, veel succes. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 De SWAT tank kun je krijgen in de missie End of the Line, zet de SWAT tank in de garage en pleeg zelfmoord. De FBI truck zit niet in GTA San Andreas, maar met de Noobmode versie 2 kun je hem wel krijgen. >>>Hier<<< kun je de Noobmode versie 2 downloaden, je kan de FBI truck ook met de carspawner spawnen. >>>Hier<<< kun je de carspawner downloaden, veel succes. Om de S.W.A.T. te krijgen kan je hem beter vernietigen terwijl hij in je garage staat. De missie faalt dan, en de garage repareert de tank weer. De tank kan niet tegen explosieven maar wel tegen kogels. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik heb dat ook al es geprobeerd om die tank te vernietigen in mijn garage maar hij verdween gwn Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Probeer hem eens Op te slaan Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Probeer hem eens Op te slaan Tijdens missies is het volgens mij niet mogelijk om andere interieurs binnen en te gaan. Laat staan saven. Als je naar een savepunt als de doherty garage of Catalina's cabin gaat om daar te saven zal het diskette waar je doorheen loopt verdwenen zijn. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Probeer hem eens Op te slaan Tijdens missies is het volgens mij niet mogelijk om andere interieurs binnen en te gaan. Laat staan saven. Als je naar een savepunt als de doherty garage of Catalina's cabin gaat om daar te saven zal het diskette waar je doorheen loopt verdwenen zijn. Hij heeft een Savegame Geplaatst En is toch niet met een Missie Bezig (Behalve De Post van DaH ) Reageren
Dinkydau Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 ik heb dat ook al es geprobeerd om die tank te vernietigen in mijn garage maar hij verdween gwn Je moet snel zijn. Als je er voor zorgt dat de deur snel dichtgaat nadat je de tank vernietigd hebt dan is ie er nog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.