Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is beter voor sa Mta of Samp?

En kan iemand mij uitleggen hoe Samp werkt want ik weet er niks vanaf en doe alles fout.

:cya:

Geplaatst:

SA:MP is leuker, SA:MP download je op www.sa-mp.com instaleer het door een paar keer op next te klikken. En ga met je muis op het GTA San Andreas icoontje en klik op je rechtermuisknop, klik dan op eigenschappen en daarna op doelzoeken. Kopieer het samp.exe bestandje en plak het op je bureaublad, doe nu dubbelklik daarop. En typ boven aan een naam in, klik dan onder aan het SA:MP scherm op internet of officieel en kies een server. Klik dan op connect en je zal contact maken met een server, succes Damos. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Nu krijg ik een probleem ik connect met een server hij laad het balkje vol en dan opent een nieuw scherm dat je kan beginnen. Dan loopt hij vast en na een halve minuut sluit hij zichzelf af met de error er is een fout opgetreden in gta_sa.exe.

:cya:

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:

Als hij niet laadt, vermoed ik dat je V2 hebt van San Andreas. Download hier de patch. Doet hij het dan nog niet, dan heb je waarschijnlijk mods geïnstalleerd die niet voor SA-MP geschikt zijn. Verwijder je mods en probeer het daarna nog eens. ;)

Geplaatst:

Nee, doet nog steeds niet ij zegt: Nothing to do Files already updated.

En ik heb geen mods alleen de waterlevel editior.

Geplaatst:
Nee, doet nog steeds niet ij zegt: Nothing to do Files already updated.

En ik heb geen mods alleen de waterlevel editior.

Waterlevel Editor... ik weet niet of deze ook bestanden in de source van GTA San Andreas verandert, of dat het alleen een trainer (die wijzigen niets, zijn gewoon programmaatjes) is. Als het bestanden vervangt dan zit je met een probleem, dan werkt het inderdaad niet.

Als het nog niet werkt dan heb je waarschijnlijk een crack (No CD Crack) geïnstalleerd, en mogen we je niet helpen.

Geplaatst:

Nee, ik heb geen No cd rack gebruikt ik kan het bewijzen ik heb het hoesje en de cd van gta sa hier liggen dus.

En de water editior was maar een bestand en die heb ik al verwijderd maar nog steeds werkt het niet.

Geplaatst:

Gebruik voor de zekerheid gewoon een schone installatie van GTA:SA en aangezien je de dvd hebt liggen moet even herinstalleren niet zo'n groot probleem wezen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
SA:MP is leuker, SA:MP download je op www.sa-mp.com instaleer het door een paar keer op next te klikken. En ga met je muis op het GTA San Andreas icoontje en klik op je rechtermuisknop, klik dan op eigenschappen en daarna op doelzoeken. Kopieer het samp.exe bestandje en plak het op je bureaublad, doe nu dubbelklik daarop. En typ boven aan een naam in, klik dan onder aan het SA:MP scherm op internet of officieel en kies een server. Klik dan op connect en je zal contact maken met een server, succes Damos. ;)

Niet persé dit is meer jouw mening. Ik vind persoonlijk MTA leuker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...