WeeFloow Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik wil Cj blank maken. dat is hij nu ook behalve het hoofd. ik heb al met vele mods geprobeerd maar het hoofd blijft zwart. kan iemand mij helpen ? Reageren
Damos Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 In welke map plaats je de files? Doe je het met de img Tool? Want ik dacht dat het daarmee moest. Reageren
WeeFloow Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) In welke map plaats je de files?Doe je het met de img Tool? Want ik dacht dat het daarmee moest. Ja ik gebruik img tool. En dan player.img in C:\ProgramFiles\Rockstargames\GtaSanAndreas\Models\Player en dan moet je voor hoofd baldtash.txd replacen. maar dat werkt niet :o EDIT: Of moet je dan kaal hoofd doen en dan is hij blank ofzo ? Bewerkt: 9 maart 2008 door WeeFloow Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Je kan beter eens gaan kijken naar een kale haarstijl. In >>Macisla barber[/u]<< vind je een kaal hoofd. Aangezien het vervangen bestand 'baldtash.txd ' heet kun je beter eens kijken voor Bald & Stash. De vindplaats van deze kapper vind je >>hier<<, rechtsonder Grove Street. Reageren
WeeFloow Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Je kan beter eens gaan kijken naar een kale haarstijl. In >>Macisla barber[/u]<< vind je een kaal hoofd. Aangezien het vervangen bestand 'baldtash.txd ' heet kun je beter eens kijken voor Bald & Stash. De vindplaats van deze kapper vind je >>hier<<, rechtsonder Grove Street. Dat heeft geholpen heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.