Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik land met het vliegtuig

val ik in een gat

je zit dan in een tunnel

en daar kan je goede wapens vinden

een geweer waarmee je in twee seconde

een tank kan kapot maken

maar ik kom er in maar er niet meer uit

waar moet ik er uit

Geplaatst:

Kun je ff duidelijker zijn? Waar land je met het vliegtuig in een gat? Welke goede wapens kun je daar vinden? En waar ben je??

Geplaatst:

Het lijkt er op dat je of te veel gedronken hebt, of gewoon probeert ons in de maling te nemen. :7

Over iets als dit is nog helemaal niets bekend, dus het is erg onwaarschijnlijk.

Maar goed, leuk geprobeerd. ^_^

Geplaatst:

als ik aan het leger denk, dan denk ik aan area 69.

hoever ben je trouwens al? als het daadwerkelijk area 69 is, kun je er alleen maar in door de missi Black Project.

groetjes guusje

Geplaatst: (bewerkt)
als ik land met het vliegtuig val ik in een gat

je zit dan in een tunnel en daar kan je goede wapens vinden

een geweer waarmee je in twee seconde een tank kan kapot maken

maar ik kom er in maar er niet meer uit waar moet ik er uit

Een Rhino kapotmaken gaat sowieso al niet in twee seconden, en kan alleen d.m.v. vuur. Met een molotov cocktail of flamethrower kun je dus de Rhino vernietigen. Verder is het handig om te zeggen welke tunnel, hoewel ik betwijfel of je verhaal echt is; wapens liggen allemaal verspreid over San Andreas, en alle sterke wapens liggen dan niet opeens allemaal bij elkaar. Zie ook deze kaart, waar je alle vindplaatsen van wapens op vindt. ;)

als het daadwerkelijk area 69 is, kun je er alleen maar in door de missi Black Project.

Er zijn nog andere mogelijkheden, de 'Blue Hell' bijvoorbeeld. Daardoor kun je ondergronds naar Area 69 gaan, en op een gegeven moment spawn je daar weer. ;)

Edit@hieronder:

Knap als jij met een minigun een tank kapot krijgt, want dat lukt namelijk niet.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Geweer waarmee je in 2 seconden een tank kan kapot maken: Minigun => Vindplaats: Area 69 => Tunnel. Simpele verklaring: Hij is met zijn vliegtuig neergestort en Area 69 binnengekomen toen de DFF/COL nog niet helemaal geladen was. Je kan er niet uit zonder dood te gaan.

Geplaatst:

Met een beetje logica zie je meteen dat bas1998 maar wat verzint. Hij zegt namelijk dat hij niet uit de "Tunnel" kan komen, maar hoe weet hij dan dat je met dat zogenaamde geweer van hem in twee seconden een tank kan mollen? Er zijn immers geen tanks in de gangen onder Area 69, dus hij kan dit nooit hebben getest als hij de tunnel niet uit kwam.

Dit was dan aangenomen dat hij Area 69 bedoelde. Als dat niet het geval is is het verhaal ook bullshit, want er is in SA geen andere legerbasis met ondergrondse gangen.

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:
als ik land met het vliegtuig val ik in een gat

je zit dan in een tunnel en daar kan je goede wapens vinden

een geweer waarmee je in twee seconde een tank kan kapot maken

maar ik kom er in maar er niet meer uit waar moet ik er uit

Een Rhino kapotmaken gaat sowieso al niet in twee seconden, en kan alleen d.m.v. vuur. Met een molotov cocktail of flamethrower kun je dus de Rhino vernietigen. Verder is het handig om te zeggen welke tunnel, hoewel ik betwijfel of je verhaal echt is; wapens liggen allemaal verspreid over San Andreas, en alle sterke wapens liggen dan niet opeens allemaal bij elkaar. Zie ook deze kaart, waar je alle vindplaatsen van wapens op vindt. ;)

als het daadwerkelijk area 69 is, kun je er alleen maar in door de missi Black Project.

Er zijn nog andere mogelijkheden, de 'Blue Hell' bijvoorbeeld. Daardoor kun je ondergronds naar Area 69 gaan, en op een gegeven moment spawn je daar weer. ;)

Edit@hieronder:

Knap als jij met een minigun een tank kapot krijgt, want dat lukt namelijk niet.

Met de Minigun gaat een Rhino idd niet kapot, met een Rocket Launcher echter wel. Dus niet met alleen vuur.

Geplaatst:

Rhino is allen kapot te krijgen met vuur :Y .Sommige denken dat het met rocket launcher kan, maar het komt door het vuur van de explosies. :Y

Geplaatst:
Rhino is allen kapot te krijgen met vuur :Y .Sommige denken dat het met rocket launcher kan, maar het komt door het vuur van de explosies. :Y

Klopt als je recht op de tanks schiet met een rockter launcher, is hij na 143 schoten nog niet kapot, als je op de grond mikt ontstaat er vuur en gaat hij kapot

Geplaatst:

Als je met een Rhino de politie achter je aan hebt, zit je behoorlijk veilig. De eerste 5 sterren is er niets aan de hand. Bij 6 sterren komen er andere tanks. Als die je insluiten met z'n drieën, kom je niet meer weg. Na een tijdje ingesloten te zijn komt er ineens rook uit de tank, en na nog een tijdje zelfs vuur. Kaboem! Tank kapot. Probeer zelf maar! En ook door er 5 minuten lang op te schieten (of langer) gaat de Rhino kapot.

Ik vindt trouwens zelf dat dit een beetje erg offtopic gaat :puh:

Geplaatst:

Met een beetje logica zie je meteen dat bas1998 maar wat verzint. Hij zegt namelijk dat hij niet uit de "Tunnel" kan komen, maar hoe weet hij dan dat je met dat zogenaamde geweer van hem in twee seconden een tank kan mollen? Er zijn immers geen tanks in de gangen onder Area 69, dus hij kan dit nooit hebben getest als hij de tunnel niet uit kwam.

Dit was dan aangenomen dat hij Area 69 bedoelde. Als dat niet het geval is is het verhaal ook bullshit, want er is in SA geen andere legerbasis met ondergrondse gangen.

:bier: Nuke[NL]

Met nog een beetje logica ±P

hij kan de spawn tank cheat doen ±P

logica he=

Geplaatst:

Het is niet Area 69. Daar kan je niet in. Zover ik weet heeft de San Fierro basis geen tunnels. En de LV ook niet.

Conclusie: bullshit :sigaar:

Geplaatst:

Je kan er wel in, via een glitch. Maar niet door er met een vliegtuig te landen. Dus kom ik tot ongeveer dezelfde conclusie.

Geplaatst:

Ookal is de texture nog niet geladen, je botst alsnog tegen de grond, dus dood.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...