hielkeh Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Dit verhaal lijkt me nogal ver gezocht, maar toch zou het misschien nog wel kunnen. hij vloog met een vliegtuig op het vliegdekschip af, vloog door een van de 'balkons' naar binnen, wist leven uit het vliegtuig te komen, en kwam toen waarschijnlijk doordat de DDF files van de binnenkant van het schip nog niet helemaal geladen waren in een blue hell terechd. Het zou kunnen dat hij daarna ergens boven de grond spawnde bij de vindplaats van een minigun, en dat hij iets van de n00bmode gebruikte om een S.W.A.T. tank te spawnen, en dat hij die in 2 seconden kapot schoot. Het lijkt mij ook mogenlijk dat hij doordat de DDF files nog niet helemaal geladen waren hij in het ondergrondse deel van area 69 terecht kwam (hij vloog snel met een hydra, zodat het spel nog niet de tijd had om het te laden), en dat hij daar een minigun vond, waarna hij inderdaad niet meer uit het ondergrondse gedeelte kon komen, en hij zelfmoord pleegde, of door de politie gepakt werd. Het zou kunnen dat hij met barbra of Katie Zhan had gedate, en zijn wapens bewaard bleven, en hij later een hoog wanted level had, en met die miniugn bijv. een barracks OL liet ontploffen, en dat door dat vuur de tank ontplofte. Maar het zou me niks verbazen als dit hele verhaal verzonnen is hoor..
peter99 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Als ik mijn mening mag geven: Wat een ongelooflijke crap zeg Dit weet ik uit eigen ervaring
raymono Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ja je zit dus in een gat boeit je kan tog wel zelfmoord daar plegen :S
Fiegel5 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Als we even stopen met afzeiken kunnen we ons weer concentreren op dit ‘verhaal’ goed plan ? Mag ik jou nog eens vragen om nog wat duidelijker te zijn, misschien heb je beeldbewijs. Een filmpje of een screen. Gebruik anders wikigta om wat informatie te vinden over de wapens en voertuigen die ten zaken komen. ‘Wat is dat wapen, wat is die tunnel? Waar land je? Welk gat?’ Dat zijn zomaar een paar vragen die op wikigta kan vinden!
GTA Haas Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Vreemd verhaal... Ben ik het met je helemaal eens
Bossinkje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Volgens mij heeft tie het allemaal verzonnen.. Ik vind het verhaal namelijk erg vaag..
Twister24 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Met een beetje logica zie je meteen dat bas1998 maar wat verzint. Hij zegt namelijk dat hij niet uit de "Tunnel" kan komen, maar hoe weet hij dan dat je met dat zogenaamde geweer van hem in twee seconden een tank kan mollen? Er zijn immers geen tanks in de gangen onder Area 69, dus hij kan dit nooit hebben getest als hij de tunnel niet uit kwam. Dit was dan aangenomen dat hij Area 69 bedoelde. Als dat niet het geval is is het verhaal ook bullshit, want er is in SA geen andere legerbasis met ondergrondse gangen. Nuke[NL] Met nog een beetje logica ±P hij kan de spawn tank cheat doen ±P logica he= Nog wat logica: als je onder een afdak ofzo staat, in dit geval in een tunnel met dak boven je hoofd, en je spawnt een tank, dat komt hij op het dak BOVEN je terecht, dus niet voor je
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dus..Het lijkt erop dat het hele verhaal fake is..
-Matthijs- Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Mijns inziens heeft dit topic geen enkel nut meer. Constant dezelfde reacties waardoor we steeds bezig blijven. Tevens gaat het op enkele plekken ook geheel off-topic en voegt dat bovendien allesbehalve iets aan het oorspronkelijke onderwerp toe. Aangezien het gewoon nergens meer overgaat, lijkt het me de beste oplossing om een einde te maken aan dit onderwerp.
Recommended Posts