Jump to content

Bigstijn vs Donwell

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Max. 500 x 150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zsm

Opmerking: -

Wie wil?

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst: (bewerkt)
Ik wil wel. :Y

Oke ik vind het prima :), bij deze meteen mijn inlevering:

post-65790-1205162687.png

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Vote: Donwell

2 hele mooie sigs, met allebei een verschillende stijl. Ik begin bij Donwell. Je sig lijkt op het eerste gezicht erg kaal, maar naarmate je beter kijkt past dat ook wel weer bij de rustige stijl. De render vind ik persoonlijk erg mooi ingeblend door dat gesmudgde gedeelte links, en de kleuren die goed in elkaar overlopen. Wel is het jammer dat je er verder niks aan hebt toegevoegd, dat zou de sig alleen maar nog beter maken. Verder vind ik de tekst ook erg mooi, op de gele border na dan. De border is ook mooi en dat maakt het geheel gewoon erg goed. Bigstijn, jouw sig ziet er ook prima uit, maar die van Donwell vind ik om een paar redenen net wat beter. Ten eerste vind ik de render wat beter ingeblend. Die van jouw is in principe ook goed ingeblend, maar groen en rood passen niet zo heel goed bij elkaar, al vind ik het wel beter dan je vorige versies. Verder vind ik het jammer dat hij zo scherp is, jammer dat je daar niets aan hebt kunnen veranderen. Maargoed, jouw signature is ook erg mooi, maar die van Donwell vind ik net wat beter.

Geplaatst:
Vote: Donwell

2 hele mooie sigs, met allebei een verschillende stijl. Ik begin bij Donwell. Je sig lijkt op het eerste gezicht erg kaal, maar naarmate je beter kijkt past dat ook wel weer bij de rustige stijl. De render vind ik persoonlijk erg mooi ingeblend door dat gesmudgde gedeelte links, en de kleuren die goed in elkaar overlopen. Wel is het jammer dat je er verder niks aan hebt toegevoegd, dat zou de sig alleen maar nog beter maken. Verder vind ik de tekst ook erg mooi, op de gele border na dan. De border is ook mooi en dat maakt het geheel gewoon erg goed. Bigstijn, jouw sig ziet er ook prima uit, maar die van Donwell vind ik om een paar redenen net wat beter. Ten eerste vind ik de render wat beter ingeblend. Die van jouw is in principe ook goed ingeblend, maar groen en rood passen niet zo heel goed bij elkaar, al vind ik het wel beter dan je vorige versies. Verder vind ik het jammer dat hij zo scherp is, jammer dat je daar niets aan hebt kunnen veranderen. Maargoed, jouw signature is ook erg mooi, maar die van Donwell vind ik net wat beter.

Ik ben het met je eens. Al vind ik de border(kleur) van Donwell ook wel mooi hoor. Ik vind Bigstijns sig iets te grazig. met nogal veel storing precies, wat ik er niet mooi aan vind. :(

Mijn stem gaat dus ook naar Don.

Geplaatst:

Vote Donwell

Als eerst stem ik natuurlijk op Donwell omdat zijn signature mij aanspreekt. Donwell: heeft een leuk letttertype gebruikt, goeden kleur gebruikt. En je render is erg goed gebruikt. Bigstijn: Opzich niks mis met je siganture, maar ik vind Ronaldo net iets te licht. Wat wel leuk is is het effect wat je achter Ronaldo heb gezet. Maaar als ik jou was had ik die niet wat duidelijker gemaakt.

Nogmaals Vote Donwell

Geplaatst:

Leuke battle, beide sigs zijn van topklasse. Ik begin met die van Bigstijn. In 1 woord: Geweldig. Ik vind dat je erg mooie en leuke effecten toegevoegd hebt. Het klopt inderdaad zoals hoe M4X al opmerkte dat de sig een beetje te scherp is. De tekst ziet er erg mooi uit enpast goed bij de rest van de signature. Misschien dat je de border een andere kleur had moeten geven. Voor de rest vind ik alles goed gelukt. Erg mooi hoe je op de achtergrond de stadion van Manchester United hebt staan. Wat me wel opviel is dat je C. Ronaldo in zijn Portugal shirt hebt staan volgens mij. Hij speelt bij Machester United volgen mij met 7 en bij Portugal met 17. Ik vind de sig van Donwell ook wel mooi maar op sommige punten wat leegjes. De render zit er wel goed in en die heb je er goed in geblend. Ook mooie smudge effecten. Je hebt een goede border. Maar dat valt me altijd wel op bij jou signatures. De tekst ziet er ook geweldig uit. Maar het begint een beetje saai te worden aan sommige kanten van de render. Je had wat meer eraan kunnen doen. Mijn vote gaat na wat lang denken naar Bigstijn. Ik vind hem op wat punten wat beter.

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Donwell.

Donwell, 1 punt voor jou erbij, gefeliciteerd! Bigstijn, helaas, 1 punt voor jou eraf, en daarmee val je buiten de ranking. Volgende keer beter. :Y

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...