TomHagen Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Type: Signature Stijl: Ouderwets (zwartwit) Grootte: niet te groot Afbeelding: Voorgrond Achtergrond Tekst: Tom Hagen en The Godfather, beide op een goede plek verwerkt. Dit lettertype Rand: Iets passends Kleuren: Eigenlijk geen Render (optioneel): Afbeelding zelf uitknippen Extra (optioneel): Zie dit maar als richtlijnen, als bepaalde dingen in jouw ogen niet mooi zijn, dan vooral niet doen. In ieder geval geen kleur toevoegen Alvast bedankt!
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Doe ik Wel Ik Hoop dat Hij goed is: Als je Commentaar hebt op iets dat niet goed is, Gewoon zeggen! Bewerkt: 10 maart 2008 door Unmountable Tijmen
TomHagen Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Op zich heeft het wel iets Alleen zou je nog even een rand kunnen toevoegen? Ik denk dat het wel mooi zou zijn om een dubbele border te doen. Aan de buitenkant een zwarte en dan aan de binnenkant een heel kleine witte. En dan Tom Hagen linksboven zetten, en The Godfather weglaten. Zou dat denk je mooi zijn? Kijk maar even. Ik denk dat ie dan perfect is Bewerkt: 9 maart 2008 door TomHagen
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Deze Goed Dan? EDIT: Shit, Border Nog Niet, MomenT!!!! Bewerkt: 10 maart 2008 door Unmountable Tijmen
TomHagen Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 De border is echt super vet. Maar de tekst zit nu nog een beetje in de weg, kan die net iets kleiner? Zodat die niet over de hoed gaat aan de rechterkant. Als dat niet mooi is, dan kun je even proberen of het midden onder kan, zonder een gezicht te belemmeren. En dan Tom Hagen himself nog een beetje inblenden, dan past het denk ik beter Overigens ziet hij er wel beter uit met het haar aan de zijkanten Bij die eerst was het zo'n aliën
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 (bewerkt) Nou, Zó Goed Dan? Bewerkt: 10 maart 2008 door Unmountable Tijmen
TomHagen Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Dat verdiend een lijstje in mijn resoectlijst Bedankt
Recommended Posts