Wrieh Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Ey ik was wel is benieuwd welke prehistorie spellen jullie hadden :') Ik heb: Redcat 1 & 2 Ja die met dat redcat een AK47 heeft :') Keen 4 Supaplex God of Thunder Skunny Back to the forest. Billy the kid V1.1 Xargon Epic Pinball. Kens Labyrinth The Cattacomb Abbyss Wolfenstein 3D Flight simulator 1988 :') Prince of persia Even voorde Duidelijk heid Het Gaat hier om PURE Dos games. Nog een Vraagje Als ik Billy the kid weer wil instaleren Doet ie dat allemaal prima Kijk vervolgens in de folder waar het is geinstaleerd is ie leeg ??Ik heb al geprobeerd opnieuw te instaleren. Bewerkt: 17 maart 2008 door jensbrinkman Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Driver 1 en 2, veel voetbalspellen,... Reageren
philip14 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik heb vroeger veel Redcat gespeeld maar die heb ik nu niet meer. Ook heb ik FIFA 99 nog Reageren
IV trailer Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Ik heb vroeger nog heel veel dos spellen gespeelt bij de buren toen ik zelf nog geen pc had. Maar ik heb helaas geen idee meer welke dat waren. Ehhm o ja!! Wacky Racers, dat speelde we altijd samen. Dat was toen echt ons lievelingspel!! Wat een nostalgie inene zeg. EDIT: Het was alleen nog maar de demo herinder ik me weer. Kan je nagaan waar je een kind al zoet mee kunt houden zeg. Bewerkt: 9 maart 2008 door IV trailer Reageren
FerryN Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Op school hadden we veel dosgames, Zoals Bumpy, Formule 1 en motogp, commander keen, prince of persia. Dat waren de meeste die we toen speelde. Prince of persia en commander keen vond ik het leukst. Greetz Ferryn, Ik heb een site waar veel dosgames opstaan en kunt downloaden, maar weet niet of dat onder warez valt. Reageren
joppie Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Keen speelde ik vroeger ook altijd... Heb het laatst weer gevonden! Wat nog meer... Redcat: Stedentrip, Brutale Bankroof en Tijdreis En er zullen er vast nog wel meer spellen zijn. Reageren
Jay; Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) De 1e Tekken, denk tenminste dat die uit de jaren 90 is. Anders A2 Racer Bewerkt: 9 maart 2008 door Jay; Reageren
Damos Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Fifa 98, 99 en nog wat racespellen weet zo niet meer de namen ervan. Toen was dat echt geweldig voor mij maar nu hou ik toch meer van de next-gen games. Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Weet iemand site waar je Gratis Commando Keen 1 t/m 6 en dreams kan downloaden? Of is dat nog geen shareware? Reageren
FerryN Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 De 1e Tekken, denk tenminste dat die uit de jaren 90 is. Anders A2 Racer Dat zijn geen dosgames he Fifa 98, 99 en nog wat racespellen weet zo niet meer de namen ervan.Toen was dat echt geweldig voor mij maar nu hou ik toch meer van de next-gen games. Dat zijn ook geen dosgames? Weet iemand site waar je Gratis Commando Keen 1 t/m 6 en dreams kan downloaden? Of is dat nog geen shareware? Ik heb aan Froodoo gevraagt of ik hier links mag plaatsen waar je Keen 1, Keen 4, Keen 6(Demo dacht ik) kan downloaden. Moet ff wachten op antwoordt. Greetz Ferryn Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Pff, dat zijn er aardig wat, maar games waar ik nog goede herrinneringen aan heb zijn o.a NBA Live '99 en Redcat. Wat was dat toch allemaal baanbrekend voor die periode, terwijl we er nu -Verwend als we zijn- onze neus voor ophalen. DOS-games zijn het dan wel niet, maar met je topictitel doelde je op games uit de jaren '80 en '90. Bewerkt: 15 maart 2008 door Silverbyte Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik had vroeger veel dos-games mijn favorieten waren: Wolfenstein 3d jazz jackrabbit commander keen mooie tijd mooie tijd... Reageren
js007 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ik heb een paar red cats garfields ( heel oud ) een paar legogames en nog veel meer Reageren
FerryN Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) DOS-games zijn het dan wel niet, maar met je topictitel doelde je op games uit de jaren '80 en '90. Bovenin de bovenste bericht(Van de topicstarter) staat 'Het gaat hier om PURE Dosgames' Maargoed, hier zijn paar downloadlinks onder. Nou, met toestemming, hier zijn links naar een paar downloadsites waar dosgames opstaan. Dosgames.com Dosgamesarchive.com Dosgamesonline.com Miss dat er binnenkort nog meer komen, met toestemming ofcourse. Greetz Ferryn Bewerkt: 15 maart 2008 door FerryN Reageren
1974 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Driver 1 en 2,1:wat is een dos.2:heb je die games daar dan ook voor. Bewerkt: 15 maart 2008 door 1973 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.