Wrieh Geplaatst: 4 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Ik heb een onderwerp gepost over een DOS pinball spelletje dat ik zoek in 'overige games'.Als je me kunt helpen, please respond!!! Ik denk dat je Epic Pinball Bedoelt? Ik heb hem hier nog op diskette liggen =) Zeer mooie graphics Wel raden ze een 286 Processor of hoger aan, Kijk even of je dit hebt :') En kijk dan ook even of je een VGA Videokaart hebt, Maar ik denk dat je maar is moet googlen naar 'Epic Pinball' Reageren
1974 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 is dit soms een DOS game ofzo. Reageren
AwiVC Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 is dit soms een DOS game ofzo. Neuh, het is een spel voor de NES Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Ik had destijd nog Prince of Persia 1 en nog 3 andere dos games. Als ik me niet vergis, liggen de diskettes nog in een lade bij mijn oude computer. Prince of Persia heb ik vroeger heel veel gespeelt, het spel was echt geniaal. Ik had ook nog een DOS F1 race game, die heb ik ook erg veel gespeelt omdat het spel best verslavend werkte. Die goede oude tijd Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Aantal nes games o.a.: Super mario Link (Zelda) The Goonies Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.