steve6972 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 halllo, Ik zou graag meer willen leren over pawno, maar dan vanaf het begin. Alles wat ik nu op internet lees, is mij te moeilijk. Misschien zijn er boeken van, ik kan het in iedergeval niet vinden. Wie heeft kan mij hier mee helpen. Alvast bedank voor eventuele reactie`s gr steve Reageren
-Roy- Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 halllo,Ik zou graag meer willen leren over pawno, maar dan vanaf het begin. Alles wat ik nu op internet lees, is mij te moeilijk. Misschien zijn er boeken van, ik kan het in iedergeval niet vinden. Wie heeft kan mij hier mee helpen. Alvast bedank voor eventuele reactie`s gr steve Lees de SA:MP wiki eens door, hier wordt stap voor stap de basis uitgelegd. Je kunt de wiki hier vinden. Reageren
Sandra Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 =>Hier<= kan je ook wat basis-dingetjes vinden Reageren
Remcconen Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 En een goede nederlandse TUT van Sandra Reageren
steve6972 Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 bedankt voor de info,.... gr steve Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.