kap Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 hallo, ik heb gta san andreas een x van de pc verwijderd en nu wil hij niet meer installeren er komt een error over audio ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar hij doet het echt niet meer :S kan iemand mij helpen????????????????????? Groeten Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik neem aan dat je de Cyclische Redundantie fout bedoeld met Data2.cab? Dan is er maar 1 oplossing: Nieuwe GTA SA kopen. BTW, kan iemand dit verplaatsen naar SA Hardware Problemen? >>> Door Dutchy3010: Natuurlijk, maar daar hoef je echt niet om te vragen, hoor... <<< Reageren
kap Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik neem aan dat je de Cyclische Redundantie fout bedoeld met Data2.cab? Dan is er maar 1 oplossing: Nieuwe GTA SA kopen. BTW, kan iemand dit verplaatsen naar SA Hardware Problemen? >>> Door Dutchy3010: Natuurlijk, maar daar hoef je echt niet om te vragen, hoor... <<< jah dat klopt oke daar is dus nix aan te doen? groeten Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik neem aan dat je de Cyclische Redundantie fout bedoeld met Data2.cab? Dan is er maar 1 oplossing: Nieuwe GTA SA kopen. BTW, kan iemand dit verplaatsen naar SA Hardware Problemen? >>> Door Dutchy3010: Natuurlijk, maar daar hoef je echt niet om te vragen, hoor... <<< jah dat klopt oke daar is dus nix aan te doen? Ik meende dat je je CD-roms kon laten 'oppoetsen'. Bij ons is er in de stad zo'n winkel (GameMania). Het kan zijn dat er na het poetsen nog geen verschil is, maar het kan ook werken. Het kost wel geld, dus als het niet werkt dan zit je. Advies is gewoon nieuwe kopen, maar mocht je het willen dan moet je even zoeken en kijken of er zo'n winkel bij jou in de buurt is. Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik neem aan dat je de Cyclische Redundantie fout bedoeld met Data2.cab? Dan is er maar 1 oplossing: Nieuwe GTA SA kopen. BTW, kan iemand dit verplaatsen naar SA Hardware Problemen? >>> Door Dutchy3010: Natuurlijk, maar daar hoef je echt niet om te vragen, hoor... <<< jah dat klopt oke daar is dus nix aan te doen? Ik meende dat je je CD-roms kon laten 'oppoetsen'. Bij ons is er in de stad zo'n winkel (GameMania). Het kan zijn dat er na het poetsen nog geen verschil is, maar het kan ook werken. Het kost wel geld, dus als het niet werkt dan zit je. Advies is gewoon nieuwe kopen, maar mocht je het willen dan moet je even zoeken en kijken of er zo'n winkel bij jou in de buurt is. Bij de bart smit kan je je cd weer laten werken duurt 3 dagen bij mij althans kost maar 5 euro nieuwe kopen is duurder je hebt altijd nog GARANTIE intertoys kan ook oppoetsen en de dixons volgens mij ook maar ik ga altijd naar Bart smit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.