Ice Banana Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Lekker de winter door wachtend op IV? Lekker signature's gemaakt. Rate's and Comments, en deze keer toch wel met wat meer inhoud asjeblieft... Bewerkt: 9 maart 2008 door Ice Banana Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Pure kwaliteit, zoals ik van je gewend ben IB. Signature 1: Deze is lekker vrolijk, waarbij je gebruik hebt gemaakt van frisse kleuren. De verschillende brushes vormen een mooi geheel, en blenden de render mooi in. Ook de tekst ziet er fris en verzorgd uit. Enige puntje van kritiek is het gebrushte stuk rechts van het wit. Als ik me niet vergis zit daar een filter overheen, wat ikzelf persoonlijk niet zo mooi vind staan. Desondanks is het een hele leuke signature. Signature: Deze viel me gelijk op, het ziet er werkelijk prachtig uit, en je zou bijna geloven dat het een soort foto is. De kleuren passen heel goed bij de render, en maken het wederom tot een mooi geheel. De effecten die je erin hebt gestopt laten de sig er nog meer uitspringen. Ook de tekst is keurig verzorgd, je hebt een mooi font gekozen, en de tekst is mooi geplaatst. Hier heb ik eigenlijk niets op aan te merken. Goed werk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.