Sand-Rock Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Wat is eigenlijk het gevaar van het instaleren van die automods en ik verst der niks van om die te instaleren :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Het enigste gevaar is dat er Car mods zijn die je orginele auto's verwijderen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sand-Rock Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Wat moet ik hebben om die mods te instaleren en ook die marylands hoe moet dat want ik versta der niks van :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 (bewerkt) Voor meer vragen over modden etc. kan je naar dit Forum Hier kunnen ze je perfect helpen met mods.. Bewerkt: 29 januari 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sand-Rock Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 ok thanks mrkookie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sand-Rock Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 het is goed het is gelukt echt kijkool supergaaf vooral die enzo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Geen dubbelpost. Daar hebben we de EDIT knopje voor. Ontopic: Gelukkig, want sommige CARMODS doen raar bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 het is goed het is gelukt echt kijkool supergaaf vooral die enzo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 of 2 smilies zijn ook wel duidelijk hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sand-Rock Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Geen dubbelpost. Daar hebben we de EDIT knopje voor. Ontopic: Gelukkig, want sommige CARMODS doen raar bij mij. ja inderdaad die Toyota GT is zo traag van snelheid ga bijna nie voorui Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.