michiel van soest Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 ik weet niet hoe je kracht moet zetten op je fiets want die anderen doen dat wel, kan cj dat ook of kan dat niet? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ja, dat is inderdaad mogelijk. Om te sprinten zul je snel achter elkaar herhalend op het knopje moeten drukken waar je normaal gesproken gas mee geeft. Succes! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 ik weet niet hoe je kracht moet zetten op je fiets want die anderen doen dat wel, kan cj dat ook of kan dat niet? Hey! Ik denk dat je bedoeld hoe je hard moet rijden, dat gaat door met de 'sprinttoets te tabben, als je SA op de PS2 hebt gaat das dus zo: XXXXXXX. Kijk -->HIER<-- voor de besturing van San Andreas, en kijk -->HIER<-- voor informatie van die zijmissie. Reageren
Jay; Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Bij de playstation is het achter elkaar "X" drukken. Op deze manier ga je veel sneller. Edit: Waren al 2 voor mij. Bewerkt: 9 maart 2008 door Jay; Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.