Jump to content

GTA SA Uninstallen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil graag opnieuw mijn mods erin zetten, alleen ik stuit op dit probleem:

foutmeldingri4.jpg

wat kan ik hieraan doen?

HELP ME OUT!

Bewerkt: door GtaFan#1
Geplaatst:

Wat het probleem is, weet ik zo niet (volgens mij mist er ergens een bestand), maar zo te zien probeer jij je spel via de CD te de-installeren. Je kunt het makkelijker doen door naar Software te gaan, wat je in het Configuratiescherm aantreft. Zoek in de lijst naar GTA San Andreas en verwijder hem vervolgens. Op die manier heb je geen gedoe met je CD, en verwijdert hij hem toch.

Wat het probleem is, weet ik zo niet (volgens mij mist er ergens een bestand), maar zo te zien probeer jij je spel via de CD te de-installeren. Je kunt het makkelijker doen door naar Software te gaan, wat je in het Configuratiescherm aantreft. Zoek in de lijst naar GTA San Andreas en verwijder hem vervolgens. Op die manier heb je geen gedoe met je CD, en verwijdert hij hem toch.

daar krijg ik dezelfde foutmelding! ;-)

ik kwam via google, op gtaforum terecht en daar was al een topic over dit en ik heb dat even gevolgd en ik zal dadelijk kijken of het gelukt is.

EDIT: Dat is dus ook niet gelukt.

Bewerkt: door GtaFan#1
Geplaatst:

ga naar de locatie: C:\Program Files\Rockstar Games en verwijder daar het mapje GTA San Andreas

start terug via cd en dan kan je je spel opnieuw instaleren :)

Geplaatst:

Met alleen het mapje verwijderen is het spel nog niet 'verwijderd'. Het mapje is er niet meer, maar er zijn nog altijd restanten op je computer. Wat ik overigens op je error zag, is dat er een bestand mist. Ik heb het bestand niet goed kunnen zien, maar je kunt het proberen hem te downloaden en in de map plaatsen die aangegeven staat. Daarna nog een keertje verwijderen met 'Software'. ;)

ga naar de locatie: C:\Program Files\Rockstar Games en verwijder daar het mapje GTA San Andreas

start terug via cd en dan kan je je spel opnieuw instaleren :)

Dat wil nog wel eens problemen geven, Bartos. Als je dit doet staan er nog altijd dingen in het register en staat hij ook nog in de softwarelijst. Als je hem dan via de softwarelijst wilt verwijderen wil dat niet meer omdat er bestanden missen. Je zult hem dan handmatig via het register moeten verwijderen. Eén, dat is gevaarlijk (één verkeerd dingetje verwijderen en je pc krijgt heel vreemde fouten); en twee, dat is veel werk (als je het goed wilt doen). Ik ga daar verder niet op in, maar ik raad je dus af om Bartos' manier te gebruiken.

@ hieronder: Hij blijft er wel staan hoor :Y

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

GTA San Andreas slaat _NIKS_ op in het register, op een paar keys na die geen kwaad doen, en overschreven worden na installatie. Deze zijn niet eens nodig om het spel te spelen. Verder, als de UninstallPath-waarde incorrect is, zal Windows aanbieden deze te verwijderen uit de 'softwarelijst'. Deze methode is dus volledig veilig. :-)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...