Jump to content

Singleplayer werkt, maar sa;mp crasht

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedemiddag allemaal,

Ik heb net een San-Andreas geïnstalleerd, alles leek perfect te zijn.

Daarna installeerde ik ook SA:MP, bleek ook te werken.

Nadat ik 10 minuten SA:MP gespeeld had, crasht het spel opeens en sluit mijn pc zo opeens af (zoals je m reset).

Dit gebeurt nu elke keer na ongeveer 5 minuten als ik SA:MP speel, de singleplayer werkt gewoon.

Ik krijg geen error of iets dergelijks, hij wordt gewoon gelijkweg gereset zonder enige reden dan ook.

- Ik heb Orginele dvd

- Geen mods e.d

- Al 2 keer opnieuw geïnstalleerd (met alles gecleaned zoals register)

- geen problemen met te warm worden e.d

- Intel P4 CPU 2.6 Ghz

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, omdat ik dit probleem nergens anders kan vinden, en t maar een beetje raar vind. :?

MvG Joop

Geplaatst:
Heb je je Firewall uitgezet?

Nu wel ja, moet dat dan eigenlijk?

Het moet niet, alleen wanneer je een eigen server host. Een firewall heeft ook niets te maken met een eventuele vastloper. Heb je Windows XP of Vista?

Geplaatst: (bewerkt)

Windows XP

En trouwens aan de firewall ligt het niet, hij sluit weer af :(

Bewerkt: door Joop42
Geplaatst:

En dit gebeurd op iedere willekeurige server die je joined?

Om trouwens te voorkomen dat windows zomaar herstart ga naar Systeemeigenschappen (rechtermuisknop Deze computer > Eigenschappen) > Geavanceerd > Opstart -en herstelinstellingen (klik op instellingen) en vink "De computer automatisch opnieuw opstarten" uit en klik op ok. Ipv te herstarten zal nu een foutmelding verschijnen.

Geplaatst:

De foutmelding heeft te maken met je RAM geheugen.

0x000000D1: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

The system attempted to access pageable memory using a kernel process IRQL that was too high. The most typical cause is a bad device driver (one that uses improper addresses). It can also be caused by caused by faulty or mismatched RAM, or a damaged pagefile.

(roep maar als je een vertaling nodig hebt)

Sowieso vraag ik me af of je dit probleem ook niet met andere software/games hebt. Aangezien dit trouwens niet echt een SA:MP probleem is zou ik dit topic graag een schopje geven naar Computer Talk mocht je dat willen. Daar lopen een stuk meer mensen rond die je kunnen helpen met dit probleem.

Geplaatst:

tsja wat daar nou eigenlijk staat, snap ik niet echt maar ik d8 ook dat het met mijn sounddriver te maken had? of zit ik daar verkeerd mee CMUDA.sys error.

Als je wilt zet hem dan maar in die andere categorie, alvast bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...