salmonella Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Heey Mijn Gta San Andreas Schijf is beschadigd dus functioneerd mijn San Andreas niet goed meer Is hier iets tegen te doen!!!??? Alvast bedankt Greetz Salmonella Bewerkt: 9 maart 2008 door salmonella Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Hij is beschadigd, en daar is eigenlijk niks aan te doen. Ik adviseer je dus om een nieuwe te kopen... Je kan (meende ik je CD-roms laten 'oppoetsen'. Bij ons is er in de stad zo'n winkel (GameMania). Het kan zijn dat er na het poetsen nog geen verschil is, maar het kan ook werken. Het kost wel geld, dus als het niet werkt dan zit je. Advies is gewoon nieuwe kopen, maar mocht je het willen dan moet je even zoeken en kijken of er zo'n winkel bij jou in de buurt is. @ hieronder: Sorry, heb me zelf soms níet in de hand Bewerkt: 9 maart 2008 door VWO-er Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Je zou kunnen proberen om je disc eens voorzichtig af te nemen met een licht vochtig doekje. Verder schijnen er ook nog Gameshops te zijn die je disc tegen een zacht prijsje repareren, maar veel meer weet ik daar ook niet over. Mocht dit allebei geen uitkomst bieden, vrees ik dat je een nieuwe zult moeten kopen.. EDIT: VWO-er was me weer eens voor. Bewerkt: 9 maart 2008 door Silverbyte Reageren
salmonella Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Hij is beschadigd, en daar is eigenlijk niks aan te doen. Ik adviseer je dus om een nieuwe te kopen... Je kan (meende ik je CD-roms laten 'oppoetsen'. Bij ons is er in de stad zo'n winkel (GameMania). Het kan zijn dat er na het poetsen nog geen verschil is, maar het kan ook werken. Het kost wel geld, dus als het niet werkt dan zit je. Advies is gewoon nieuwe kopen, maar mocht je het willen dan moet je even zoeken en kijken of er zo'n winkel bij jou in de buurt is.Ik heb ook gehoord van die gamemania,maar dan sneiden ze een heel klein laagje van de cd af en krijg je een kopie maar volgens mij heb ik het bonnetje nog ergens liggen .ik zeg wel tegen de verkoper dat deze niet goed werkte.P.S ik speel ook wolfenstein enemy territory Bewerkt: 9 maart 2008 door salmonella Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Hij is beschadigd, en daar is eigenlijk niks aan te doen. Ik adviseer je dus om een nieuwe te kopen... Je kan (meende ik je CD-roms laten 'oppoetsen'. Bij ons is er in de stad zo'n winkel (GameMania). Het kan zijn dat er na het poetsen nog geen verschil is, maar het kan ook werken. Het kost wel geld, dus als het niet werkt dan zit je. Advies is gewoon nieuwe kopen, maar mocht je het willen dan moet je even zoeken en kijken of er zo'n winkel bij jou in de buurt is.Ik heb ook gehoord van die gamemania,maar dan sneiden ze een heel klein laagje van de cd af en krijg je een kopie maar volgens mij heb ik het bonnetje nog ergens liggen .ik zeg wel tegen de verkoper dat deze niet goed werkte.P.S ik speel ook wolfenstein enemy territory Als er nog garantie op je game zit biedt dit misschien uitkomst, maar wanneer dat niet het geval is, heeft dit niet zo veel zin. Verder zit er ook nog een verschil tussen een beschadiging die er al bij aankoop was, en een beschadiging die je zelf veroorzaakt hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.