beanzz Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 ik was in los santos zo achter je eerste huis onder zon brug ofzo waar je een stukje in water kan lopen... en ik schoot op de vanaf het stuk aar ik nog kon staan met de bazooka op een zwerm kleine visjes die een beetje rond de bodem zwommen... en toen gingen ze allemaal in slomotion de lucht in en gingen ze gewoon rond vliegen... en de 2de keer lukt het ook... vet raar haha ,maar probeer maar uit is wel grappig.. lukt niet bij alle soorten.. het lukte mij alleen bij zon groep kleine visjes... niet bij kwallen enzo.. Groetjes....
Lennert Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 (bewerkt) Screenshot misschien? Bij mij lukt het bij geen enkel groepje vissen. Bewerkt: 29 januari 2005 door Lennert
Tupac A. Shakur Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 een screenshot zou handig zijn maar als je geen 1 kan maken zou het handig zijn dat je een goede beschrijving van de vissen geeft waar het bij lukt zodat andere kunnen proberen om er een screen van te maken.
BrokenTable Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Een vreemd verhaal: achter CJ's huis is een floodcontrol en dat is een droge betonnen bak. De dichtsbijzijnde water is het strand en daar is geen brug.... Probeer iets duidelijk uit te leggen waar het is.
The Godfather Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 ik heb het net ook geprobeerd...en het ziet er wel geinig uit.... ik moest wel een paar keer schieten voordat ze naar boven kwamen....maar als ze boven zijn beginnen ze heen en weer te trillen (bij mij dan) check de bijlage dan weet je waar je moet zijn
Tupac A. Shakur Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 (bewerkt) heb het ook al een x geprobeerd maar gebeurde nix maar het kan dus wel bedankt voor bijlage The Godfather ga vanavond ff proberen en er een screen van proberen te maken. Tupac A. Shakur Bewerkt: 29 januari 2005 door Tupac A. Shakur
korfmans Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Het kan overal, bij mij is het gelukt met die kleine gele visjes
beanzz Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 ik heb het net ook geprobeerd...en het ziet er wel geinig uit....ik moest wel een paar keer schieten voordat ze naar boven kwamen....maar als ze boven zijn beginnen ze heen en weer te trillen (bij mij dan) check de bijlage dan weet je waar je moet zijn eey bedankt want ik vond het nogal lastig om uit te leggen... en ik kan geen plaatjes erbij invoegen dacht ik als ik het goed heb.. maar het lukt bij jou dus ook.. gelukkig maar.... ziet er namelijk wel geinig uit
The Godfather Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 je kan plaatjes uploaden via imageshack.us....als je dat nog niet wist
Ironfist Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 is dit niet hetzelfde als met granaten gooien naar vissen? brw, UFF( unidentified flying fish)?
beanzz Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Ja ik denk het wel ik probeer nog wel,,...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 hier een 2 screens van de vliegen de vissen is echt grappig ze zwemmen in de lucht :lol:
loempiaman Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 als je bij vice een granaat in een school vissen gooide kwamen ze ook omhoog hoor
beanzz Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 als je bij vice een granaat in een school vissen gooide kwamen ze ook omhoog hoor ja heel leuk voor je dan maar in dit forum van SA heb ik nog nergens zien staan dat iemand dat ontdekt had.. en zet dat van jou anders maar in een vc forum.. Groetjes
Recommended Posts