Jump to content

Grand Theft Auto SA cannot find Audio card installed

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik het spel op wil opstarten staat er dit:

Weet iemand hoe je GTA SA kan spelen zonder geluidskaart?

(Ik heb sommige topics hierover al gelezen maar dat is me iets te ingewikkeld)

Mijn computer heeft wel een geluidskaart maar ik wil de meest simpele en snelle manier en als dat ten koste gaat van het geluid maakt me dat niet uit.

Bewerkt: door Le Le
Geplaatst:

Dat gaat dus dacht ik echt niet je hebt ECHT een goede geluidskaart nodig die voldoet aan de systeemeisen.

:cya:

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Als ik het spel op wil opstarten staat er dit:

Weet iemand hoe je GTA SA kan spelen zonder geluidskaart?

(Ik heb sommige topics hierover al gelezen maar dat is me iets te ingewikkeld)

Mijn computer heeft wel een geluidskaart maar ik wil de meest simpele en snelle manier en als dat ten koste gaat van het geluid maakt me dat niet uit.

ik heb dit probleem ook maar ik heb voor de rest eerder gespeelt opeens gaf die dit aan nadat ik mijn bestuurings programma uitdee

maar ik heb al weer aan gezet maar doet het nog niet :X misschien drivers update?

Geplaatst:

Wat ik je aanraad is simpelweg de audio driver(s) opnieuw te installeren. Dit kan heel simpel. Je pakt het cd'tje erbij dat je bij de aanschaf van je pc of, als je hem apart hebt gekocht, je audiokaart, steekt hem in je drive en je installeert de audio driver opnieuw. Dan zou alles het op zich weer als nieuw moeten doen (hij is dan ook nieuw ^_^ ).

ukt het niet? Probeer dan je driver eens te updaten. Kijk wat de fabricant van je audiokaart is (of gewoon de naam van je audiokaart, die meestal de naam van de fabricant bevat). Dit kun je zien bij configuratiescherm>hardware. Vervolgens ga je naar de site van de fabricant (als je die weet) of naar google, waar je de naam van de fabricant/kaart intypt. Je komt dan vanzelf op hun site. Elke van dit soort sites biedt wel updates aan voor hun producten, dus zoek naar iets dergelijks als 'updates', 'drivers' of 'downloads'. Dan zou je wel op een geschikte update voor je kaart moeten komen.

Mocht je kaart dan nog niet goed functioneren meld het dan hier of neem contact op met de fabricant.

In ieder geval wens ik je veel succes met het oplossen van dit probleem.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...