Jump to content

Automatisch richten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb san andreas al een tijdje en sinds ik een nieuwe computer heb en het al een tijdje niet meer gespeeld heb dacht ik van ach ik zet het er weer op.

Nou zat ik te spelen en mik ik op een ventje en komt er gewoon een groen driehoekje boven zijn hoofd.

Vroeger had ik nogtans een klein bewegend driehoekje voor te mikken en dat volgde die persoon dan overal.

Ik zou graag datgene dat ik vroeger had voor te mikken weer terug hebben want nu mikken is veel moeilijker.

Weet iemand hoe je dat terug zet?

Ik keek al bij controls maar kon het nergens vinden :N

Alvast bedankt!

Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp.
Geplaatst:

Ik neem aan dat je GTA SA eerst op de PS2/Xbox speelde?

Op de PC is het namelijk zo ingesteld, dat je inderdaad handmatig moet richten. ;)

Helaas is er geen optie om dat te veranderen, dus je zult er mee moeten leven.

Geplaatst:
Ik neem aan dat je GTA SA eerst op de PS2/Xbox speelde?

Op de PC is het namelijk zo ingesteld, dat je inderdaad handmatig moet richten. ;)

Helaas is er geen optie om dat te veranderen, dus je zult er mee moeten leven.

Nee, ik speelde het vroeger ook op de PC en ik kon zo mikken dat hij met geweer automatisch het doelwit volgde.

Geplaatst:

Je bedoelt hetzelfde richten als met een console? Ga in het pauze menu naar Options --> Controller Options (meende ik) --> Keyboard > Joypad. Ik weet deze volgorde niet exact meer, maar je moet ergens bij de opties Keyboard naar Joypad veranderen.

Geplaatst:
Je bedoelt hetzelfde richten als met een console? Ga in het pauze menu naar Options --> Controller Options (meende ik) --> Keyboard > Joypad. Ik weet deze volgorde niet exact meer, maar je moet ergens bij de opties Keyboard naar Joypad veranderen.

Ja dat was het , het is zoals ik bedoelde nu ik dat gedaan heb.

Alleen wel irrie dat ik me beeld niet meer met de muis kan draaien nu:(

Bedankt voor de hulp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...