Timos Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 (bewerkt) Hoe instaleer in MTA of gewoon de mod van Eclipse? ze lijken me tof B) :gtasign: [Edit] Ik kon niets vinden bij de search over deze vraag, als het er wel staat sorry dan.. Bewerkt: 29 januari 2005 door Timos Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Lees de bijgevoegde README in mijn mod. Daar staat alles stap voor stap uitgelgd. De Nederlandse versie zit in het text-bestand genaamd: Leesmij Veel Plezier met mijn mod Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 welke mod heb jij dan????????????????????????? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 welke mod heb jij dan????????????????????????? dat zei hij toch, die mod van eclipse Reageren
Na$! Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 xtreme stunt challenge die kun je downloaden op eclipse zijn site best coole site zeker om te leren modden site van eclipse dit is em Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.