bas1998 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 ik zit bij de missie nines en akas kunnen jullie me helpen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Deze is toch niet echt moeilijk? Je moet ervoor zorgen dat je op de flesjes mikt en schiet. Er zijn niet echt tips. Je hoeft ook niet de kunstjes van Big Smoke na te doen. Als er iets raars mis gaat dan moet je het even zeggen. Je zult daarna gelijk opgebeld worden om kleren bij Binco te kopen. Sweet vertelt je dat het groene kleding moet zijn. Dit is echter niet verplicht. Richten doe je op de PS2 met 'R1' en schieten doe je met 'L1' of 'O' Bewerkt: 9 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
Donwell Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik denk dat het probleem bij het richten ligt. Het richten doe je op de PC met RMB (Right Mouse Button), en op de consoles doe je het, als ik me niet vergis, met de trekker die je linksachter de 'bediening' vindt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.