karamanci Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Hey! Mijn sherm gaat altijd om de 15 min zwart voor paar seconden en dan gaat die weer normaal.... is dit iets met de videokaart? en ik kreeg een foutmelding met iets over een VPU.... ik heb geen verstand van dit soort zaken . help plz. Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Het kan de videokaart zijn of misschien wordt het scherm te warm dat het ff uit moet om te rusten maar ik denk dat het de videokaart is. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Er zal waarschijnlijk wat met je GPU mis zijn en dat is niet al te best. Ik denk dat je videokaart zo goed als dood is en dat er constant iets mis gaat, waardoor je scherm steeds uitvalt... Wat voor videokaart heb je precies? Greetz Reageren
karamanci Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Er zal waarschijnlijk wat met je GPU mis zijn en dat is niet al te best. Ik denk dat je videokaart zo goed als dood is en dat er constant iets mis gaat, waardoor je scherm steeds uitvalt... Wat voor videokaart heb je precies?Greetz een ati radeon 9600xt Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik den vid kaart oververhit waardoor hij ff op temp moet komen. En dat doet hij omdat (waarschijnlijk) de koetler niet goed werkt. Reageren
Caltson Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 hey, ik heb (bijna) dezelfde videokaart, namelijk een ATI Radeon 9600 SE. Ik had hier gisteren (en de rest van de week) heel wat problemen met gehad. Ik kreeg na een tijdje ook zwart scherm, maar het enige probleem was waarschijnlijk dat ik de drivers niet had geinstalleerd. het kan dus zijn dat dit bij jouw ook hetzelfde geval is. Wanneer is dit probleem zich beginnen voor te doen? Wie heeft je Grafische Kaart geplaatst? Het lijkt mij ook alsof je pc het scherm aan het aanpassen is qua display; valt er je niets op als het scherm is veranderd (na zwart scherm) BV. slechtere kleurendisplay etc. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.