karamanci Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Hey! Mijn sherm gaat altijd om de 15 min zwart voor paar seconden en dan gaat die weer normaal.... is dit iets met de videokaart? en ik kreeg een foutmelding met iets over een VPU.... ik heb geen verstand van dit soort zaken . help plz. Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Het kan de videokaart zijn of misschien wordt het scherm te warm dat het ff uit moet om te rusten maar ik denk dat het de videokaart is. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Er zal waarschijnlijk wat met je GPU mis zijn en dat is niet al te best. Ik denk dat je videokaart zo goed als dood is en dat er constant iets mis gaat, waardoor je scherm steeds uitvalt... Wat voor videokaart heb je precies? Greetz Reageren
karamanci Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Er zal waarschijnlijk wat met je GPU mis zijn en dat is niet al te best. Ik denk dat je videokaart zo goed als dood is en dat er constant iets mis gaat, waardoor je scherm steeds uitvalt... Wat voor videokaart heb je precies?Greetz een ati radeon 9600xt Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik den vid kaart oververhit waardoor hij ff op temp moet komen. En dat doet hij omdat (waarschijnlijk) de koetler niet goed werkt. Reageren