Black Admiral Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Ik kom niet verder bij mijn laatste Unique Stunt Jump; no. 33. Ik haal het witte gebouw nooit, me motor is te sloom. Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Ik kom niet verder bij mijn laatste Unique Stunt Jump; no. 33. Ik haal het witte gebouw nooit, me motor is te sloom.Kan iemand mij helpen? Je moet 'Numpad 9' snel indrukken. Dan gaat Tommy voorover leunen en ga je sneller. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Het trucje van Ghostrider is een zeer goede tip, maar ik wil er nog even bijzeggen dat je best een PCJ 600 gebruikt. Deze motor is namelijk de snelste en handigste voor Unique Stunt Jumps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Oké, bedankt! Ik ga het gelijk proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2008 Ik heb het trouwens geprobeerd, ik kom wel op het gebouw, maar ik zie niks van 'Unique Stunt Jump', terwijl ik zeker weet dat ik deze nog niet gehad heb. Ik ben nu bij 99%, en deze jump is de laatste die ik moet, dus ik wil deze echt uitspelen. Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb Vice City nu uitgespeeld omdat iemand een programma had waarmee je kon zien welke USB's nog niet gehad had. Maar de rest: Toch bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanni Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Heb je misschien een linkje naar dat programma, lijkt me wel handig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Heb je misschien een linkje naar dat programma, lijkt me wel handig. Het programma 'UniqueCall' kan je >>hier<< downloaden. In >>dit<< topic van GTAforums.com staat het een en ander uitgelegd over het programma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanni Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Heb je misschien een linkje naar dat programma, lijkt me wel handig. Het programma 'UniqueCall' kan je >>hier<< downloaden. In >>dit<< topic van GTAforums.com staat het een en ander uitgelegd over het programma. Dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.