WeeFloow Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Voor verveling ziet het er best heel strak uit 8/10 Reageren
Froop Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Dank je voor je reactie. Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Hoe je het doet begrijp ik echt niet, maar ik weet wel dat uit verveling de mooitste dingen ontstaan Er is weinig over te vertellen, want bijna alles is goed. Alleen zou er net wat meer kleur in kunnen, het is nu een tikkeltje eentonig, en het is wat dof. Verder zijn er geen rare lege plekken, dus de ruimte goed gebruikt, goed font, tekst goed geplaatst, goede effecten, enz. Maar ja, ik geef deze bon creation een 8,8 Reageren
Mirrrr Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik als Mirrrrscheet inc die het toch niet merkt is sprakeloos. Ik vind hem zo mooi. Maar dat had ik je op msn al gezegd Reageren
.Phobia Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 NICE =D en trouwens : daft punk is zalig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.