justin_twello Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Halllo ik heb een speedoteller gedownload dat je op load mod moet drukken dat die het dan moet doen maar bij mij doet die het niet.. ik heb v1.0 dus hij hoort het gewoon te doen toch? kan iemand mij helpen ? Reageren
joppie Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Start de kilometerteller, laat die open staan en start dan gewoon GTA SA op. Dan zou ie 't moeten doen. Reageren
justin_twello Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 ja dat doe ik ook maar dan doet die het nog niet.. Reageren
joppie Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 ja dat doe ik ook maar dan doet die het nog niet.. Mss moet je even instellen waar je de kilometer wilt hebben? (welke hoek van het beeldscherm) en dan save misschien? kweet niet welke kilometer je hebt... er zijn natuurlijk verschillende. Reageren
justin_twello Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 ja dat doe ik ook maar dan doet die het nog niet.. Mss moet je even instellen waar je de kilometer wilt hebben? (welke hoek van het beeldscherm) en dan save misschien? kweet niet welke kilometer je hebt... er zijn natuurlijk verschillende. ik heb die dat je moet drukken op load mod en dan begint het spel Reageren
joppie Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Volgens heb ik die ook een x gehad, maar toen heb ik daarna een ander gedownload... die werkte wel. Maar kweet ff niet hoe je dat moet oplossen. Ik zou de andere proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.