Jump to content

VC en GTA III doen vreemd op vista


Brechtje

Recommended Posts

Hallo aan iedereen die dit leest,

Ik heb onlangs een nieuwe pc moeten kopen, met het beste besturingsprogramma ooit, windows vista (sarcasme). Toen ik san andreas installeerde, had ik vrijwel geen problemen (al hapert soms mijn muziek op de mp3 radiozender, ma bon). GTA III en Vice City geven echter meer problemen. Niemand heeft daar geld op zak, en ik kan ook geen mensen meer slaan van zodra ze gaan liggen. Ik sla er steeds over, precies. Ik heb de 1.1 patch gedownload in de veronderstelling dat dit het probleem zou oplossen, maar niet dus. Weet er iemand de oplossing voor mijn probleem? Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Enkele keren herinstalleren? Heb je mods geinstalleerd? Probeer eens rechtermuisknop op GTA III of GTA Vice City spelen bestand, ga dan naar Eigenschappen, dan naar het tabblad Compatibiliteit, en dan klik je Dit programma in de compatibiliteitsmodus uitvoeren: Windows 98 Het hoeft natuurlijk niet Windows 98 te zijn, het mag ook een andere versie zijn natuurlijk, probeer ze misschien allemaal eens uit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Merci voor je antwoord! :tu:

Helaas is het probleem maar gedeeltelijk opgelost daardoor. Ik kan terug mensen hun gezicht bewerken met een baseballbat, maar het geld uit hun zakken kloppen is nog steeds geen optie. :N Achja. Beter iets dan niets nietwaar? Nu, oplossingen voor het probleem zijn nog steeds welkom.

Oh, ik heb trouwens mijn vice city niet gemod, dus daar kan het probleem niet zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ligt het, vrees ik, aan Vista zelf. Enkele spellen willen soms niet goed werken op Vista, kennelijk is het probleem hetzelfde bij jou. Een echte oplossing is er volgens mij niet voor, maar je zou nog kunnen proberen om gta_vc.set en gta3.set te kunnen verwijderen, welke je in de User Files map kunt vinden van het spel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zou er dan gebeuren, mocht ik je raad opvolgen? Zla het spel dan niet crashen ofzo?

Nee, in deze bestanden worden enkel je instellingen opgeslagen als de controls, audio-instellingen en dat soort dingen. Die je onder het tabblad 'Options' in het pauze-menu kunt vinden, zeg maar ;) Crashen zal dan dus niet gebeuren, het wordt dan ook vaak aanbevolen als andere methodes niet werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...