pernell Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 (bewerkt) Hallo, ik had eerst een pentium 4 3.0ghz processor maar die deed het niet meer met socket 478. nu heb ik een iets minder snelle 2.26 voor even, maar ik heb 2de hands een 3.0 ghz weer aangeschaft. Maar telkens wanneer ik die erin zet dan start mijn pc wel op , ziet hij de nieuwe processor maar ik heb via via gehoord dat je het opnieuw moet installeren maar die kans krijg ik niet want ik krijg dan een blauwe error scherm, met uit veiligheid voor windows krijg je deze scherm bla bla. en als ik de oude erweer in stop dan doet ie het wel gewoon weer, rarara. Wie kan me helpen om mijn pc weer net zo snel als ie was te krijgen aub. Groetjes pernell. Er kan ook gemaild worden als dit makkelijker is op xxxxxxxxx Bewerkt: 11 maart 2008 door GTA-Sheep Mailadres verwijderd. Antwoorden kunnen gewoon hier gegeven worden :) Reageren
T@rget Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 (bewerkt) Ik heb van het weekend in mijn PC ook een nieuwe processor geschoven (Quad-Core, maar dat zou geen verschil verder moeten maken) en ook een nieuw moederbord, geheugen en Video kaart. En ik kreeg ook een blauw error scherm zodra hij Vista ging laden (Ik weet niet of je XP hebt, maar ik denk dat daar hetzelfde gebeurd). Toen heb ik maar XP geinstalleerd en gekeken of daar alles werkte, dat ging goed en toen Vista er overheen geinstalleerd en toen werkte het allemaal wel weer. Dus misschien is Windows herinstalleeren een optie. EDIT: De kans om Windows opnieuw te installeren zou je gewoon moeten krijgen als je gewoon je PC opstart met de Windows CD, want dan laad hij verder niets van je huidige Windows installatie Succes, T@rget Bewerkt: 10 maart 2008 door T@rget Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.