Jump to content

nfsu2

Politiehelikopter

Recommended Posts

Geplaatst:

ik gebruik nfsu2 om gewoon eigen auto's te maken, daarom heb bik een savegame nodig die 100% uit is gespeeld... ik heb pas de audioinstallatie layout 1 vrijgespeeld en de spinners, maar ik wil gewoon alles hebben....

het antwoord zal wel luiden: races winnen en toernooien vrijspelen. ik denk dat die dingen erg lang gaan duren,

iemand die ik ken heeft al wel veel dingen vrijgespeeld, kun je die van de ene memory naar de andere kopieren op de ps2?

heb jullie hulp hard nodig!

Geplaatst:

Dit kan je zkr. Je steekt ze alle 2 in je ps2. Je gaat op zijn memorycard en doet kopiëren en dan zeg je naar jouw memorycard.

Geplaatst:

oké dank je wel, en is er een manier om een willekeurige 100 procent savegame naar je memory card te krijgen?

en is er een cheat die de game 100 procent maak, kan namelijik o.a. geen winkels vinden enz.

Geplaatst:

nee dat is niet mogelijk en zelf via memorystick ook niet(spijtig genoeg :duh: )

ik denk niet dat er een cheat voor 100% savegame.

mischien is het wel mogelijk heb jij een opm(gamesblad)

zitten altijd demo cd in en savegames mischien

vindt je daar iets in ^_^ .

Geplaatst:
oké dank je wel, en is er een manier om een willekeurige 100 procent savegame naar je memory card te krijgen?

en is er een cheat die de game 100 procent maak, kan namelijik o.a. geen winkels vinden enz.

Voor winkels kan je altijd een kaartje zoeken op google :)

Verder zijn er geen cheats om dingen eerder vrij te spelen, je zal dan óf een uitgespeelde savegame moeten kopieren van een andere memory stick (zoals je al zelf bedacht had óf je moet gewoon alle races uitrijden (wat natuurlijk wel lekker veel voldoening geeft, als je de game uiteindelijk uitspeelt. Maar aan jou de keus.

Greetz :sigaar:

• 4 maanden later...
Geplaatst:

dat zijn allemaal wel goede oplossingen, maar het duurt zo verschrikkelijk lang... hij is nu nog niet uit...

en het is ieits, dat tunen, waarmee ik hele dagen zoet kan zijn :) ik wil gewoon lekker tunen, vooral gaat dat lekker bij nfsu2 omdat je geen geld hoeft te hebben bij het aanpassen in de menu's :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...