Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Het auto/vliegtuigen topic is een topic, waar je dingen in kunt vragen wat je nog niet weet. Bv. Hoe hard kan een Ferrari Enzo antwoord: 349km/h. Of iets anders wil je bv. een type weten van een auto maar weet je die niet? dat kan je hier dan ook vragen Maar, je kan natuurlijk ook vragen over vliegtuigen bv. Wat is het grootste vliegtuig? antwoord: De Antonov 225 Mriya. Alle vragen zijn hier welkom, zolang het maar over auto's en/of vliegtuigen. Ik heb zelf geen vraag, ik weet al véél over auto's en vliegtuigen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik weet niet zeker maar hier is volgens mij al een topic over. Ik heb het net gevonden. Het is vastgeplakt. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1565 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik weet niet zeker maar hier is volgens mij al een topic over.Ik heb het net gevonden. Het is vastgeplakt. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1565 Dat is wat is je favoriete auto dus niet dit Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Het auto/vliegtuigen topic is een topic, waar je dingen in kunt vragen wat je nog niet weet. Bv. Hoe hard kan een Ferrari Enzo antwoord: 349km/h. Of iets anders wil je bv. een type weten van een auto maar weet je die niet? dat kan je hier dan ook vragen Maar, je kan natuurlijk ook vragen over vliegtuigen bv. Wat is het grootste vliegtuig? antwoord: De Antonov 225 Mriya. Alle vragen zijn hier welkom, zolang het maar over auto's en/of vliegtuigen. Ik heb zelf geen vraag, ik weet al véél over auto's en vliegtuigen. Deze vliegtuig vindt ik wel groot.. Reageren
pilot Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Het auto/vliegtuigen topic is een topic, waar je dingen in kunt vragen wat je nog niet weet. Bv. Hoe hard kan een Ferrari Enzo antwoord: 349km/h. Of iets anders wil je bv. een type weten van een auto maar weet je die niet? dat kan je hier dan ook vragen Maar, je kan natuurlijk ook vragen over vliegtuigen bv. Wat is het grootste vliegtuig? antwoord: De Antonov 225 Mriya. Alle vragen zijn hier welkom, zolang het maar over auto's en/of vliegtuigen. Ik heb zelf geen vraag, ik weet al véél over auto's en vliegtuigen. Deze vliegtuig vindt ik wel groot.. Heb je deze: En deze: . Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het auto/vliegtuigen topic is een topic, waar je dingen in kunt vragen wat je nog niet weet. Bv. Hoe hard kan een Ferrari Enzo antwoord: 349km/h. Of iets anders wil je bv. een type weten van een auto maar weet je die niet? dat kan je hier dan ook vragen Maar, je kan natuurlijk ook vragen over vliegtuigen bv. Wat is het grootste vliegtuig? antwoord: De Antonov 225 Mriya. Alle vragen zijn hier welkom, zolang het maar over auto's en/of vliegtuigen. Ik heb zelf geen vraag, ik weet al véél over auto's en vliegtuigen. Deze vliegtuig vindt ik wel groot.. Dat is een Boeing 747-400 ERF Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het auto/vliegtuigen topic is een topic, waar je dingen in kunt vragen wat je nog niet weet. Bv. Hoe hard kan een Ferrari Enzo antwoord: 349km/h. Of iets anders wil je bv. een type weten van een auto maar weet je die niet? dat kan je hier dan ook vragen Maar, je kan natuurlijk ook vragen over vliegtuigen bv. Wat is het grootste vliegtuig? antwoord: De Antonov 225 Mriya. Alle vragen zijn hier welkom, zolang het maar over auto's en/of vliegtuigen. Ik heb zelf geen vraag, ik weet al véél over auto's en vliegtuigen. Deze vliegtuig vindt ik wel groot.. Heb je deze: En deze: . De eerste is een Airbus A380, 2e: Antonov 225 Mriya . Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Dat zijn wel mooie vliegtuigen, vooral de 2de. Reageren
pilot Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Dat zijn wel mooie vliegtuigen, vooral de 2de. Dat zijn 2 van de grootste vliegtuigen van de wereld(er zijn er nog meer zoals de boeing 747-400 en de Airbus Beluga). Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb gehoord dat als je met de Airbus gaat heel veel moet betalen. Maarja, het is een erg luxe vliegtuig. Reageren
pilot Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb gehoord dat als je met de Airbus gaat heel veel moet betalen. Maarja, het is een erg luxe vliegtuig. Volgens mij is het hetzelfde gebleven. De prijs voor de stoelen is 15% omlaag gegaan, maar omdat de kerosine duurder word, moet je ook meer betalen, denk ik. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb gehoord dat als je met de Airbus gaat heel veel moet betalen. Maarja, het is een erg luxe vliegtuig. Dat klopt ja. Maar, je hebt er een bed in (voor passagiers) luxe banken en stoelen, plasmaschermen, pc's, ik heb hier een plaatje: Zijn er verder nog vragen?? Andere vliegtuigen die je mooi vind of wilt laten zien kan in dit topic Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik heb gehoord dat als je met de Airbus gaat heel veel moet betalen. Maarja, het is een erg luxe vliegtuig. Dat klopt ja. Maar, je hebt er een bed in (voor passagiers) luxe banken en stoelen, plasmaschermen, pc's, ik heb hier een plaatje: Zijn er verder nog vragen?? Andere vliegtuigen die je mooi vind of wilt laten zien kan in dit topic Zo erg lux in de Airbus, het is wel een mooi groot vliegtuig. Reageren
pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik heb gehoord dat als je met de Airbus gaat heel veel moet betalen. Maarja, het is een erg luxe vliegtuig. Dat klopt ja. Maar, je hebt er een bed in (voor passagiers) luxe banken en stoelen, plasmaschermen, pc's, ik heb hier een plaatje: Zijn er verder nog vragen?? Andere vliegtuigen die je mooi vind of wilt laten zien kan in dit topic Zo erg lux in de Airbus, het is wel een mooi groot vliegtuig. Er jn nog meer varianten van de Airbus-A380. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik heb gehoord dat als je met de Airbus gaat heel veel moet betalen. Maarja, het is een erg luxe vliegtuig. Dat klopt ja. Maar, je hebt er een bed in (voor passagiers) luxe banken en stoelen, plasmaschermen, pc's, ik heb hier een plaatje: Zijn er verder nog vragen?? Andere vliegtuigen die je mooi vind of wilt laten zien kan in dit topic Zo erg lux in de Airbus, het is wel een mooi groot vliegtuig. Er jn nog meer varianten van de Airbus-A380. Weetik, ik heb even de luxe versie gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.