Flitskikker Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Hoi, Ik ben van Photoshop CS2 overgestapt op Photoshop CS3 Extended (via een School > Slim.nl licentie). Alleen kan ik ImageReady nergens vinden. Waar is dat gebleven? Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik ben van Photoshop CS2 overgestapt op Photoshop CS3 Extended (via een School > Slim.nl licentie). Alleen kan ik ImageReady nergens vinden. Waar is dat gebleven? Imageready als een apart programma is overbodig geworden, omdat verscheidende functies uit Imagready nu in Photoshop CS3 verwerkt zitten. Daarnaast is er geloof ik een ander deel van de functies uit Imageready in Fireworks gezet. Imageready als programma bestaat dus niet meer, maar het is volgens mij prima mogelijk om een CS2 programma (bijvoorbeeld Imageready) naast CS3 te draaien. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Window -> Animation en viola je hebt ImageReady Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.