klikoe Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 (bewerkt) Heey kan iemand mij helpen bij ''City Slicking'' van de driving school. Als ik start rij ik gelijk naar rechts tot bij de treinrails. Dan links over de treinrails door tot de brug waar je boven de 2 of 4 baans weg zit. Dan eraf jumpen en goed neerkomen, door tot de marker en dan gaat het altijd fout. Of ik slip te veel door of hij gaat stilstaan. Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen? Een andere weg nemen of gewoon beter rijden? klikoe Bewerkt: 10 maart 2008 door klikoe Reageren
Donwell Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Deze bocht levert inderdaad nog eens problemen op. Wat ik je gelijk afraadt, is dat je met de handrem een '180' maakt. Zodra je de marker raakt, rustig rijden en keren. Zodra je weer de heuvel op kan, vol gas de heuvel op en verder racen, terug naar de Driving School. Reageren
klikoe Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Als ik moet keren welke heuvel bedoel je dan precies? Waar ik vandaan kwam of die steile met bochten?? Bedankt voor je vorige antwoord Reageren
Donwell Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik bedoel dus de heuvel vlak voor het checkpoint, welke bij Pier 69 uitkomt. Aangezien je hier ook met een redelijke vaart vanaf gaat, moet je zorgen dat je hier niet te snel vanaf gaat. Anders heb je kans dat je slipt en je uiteindelijk tot stilstand komt. Zodra je eenmaal beneden bent dus een wijde bocht nemen, rustig keren en dan weer omhoog. Succes. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Deze opdracht kan wel eens lastig zijn. Je moet altijd eerst de techniek van de wagen kennen. In dit geval de Super GT. Probeer altijd in het midden van de weg te rijden. Bij het begin kun je zelfs over de rails die je midden op de weg vind. Kijk wel uit voor zo'n trein. Als het mislukt moet je niet stressen, de missie mislukt vaak en word niet altijd in één keer gehaald. Geluk speelt ook een grote rol. Het hangt er maar net van af hoeveel voertuigen er rijden. Als je cheat, kun je de cheat voor weinig verkeer gebruiken. Bij heuveltjes en dalingen raad ik je aan om eventjes rustig aan te rijden. Het kan zijn dat er een auto staat bij één of andere stoplicht. De gedeelte waar jij vaak de mist in gaat is ook de moeilijkste gedeelte van de baan. Je moet namelijk een grote bocht maken. Nehalve de tips van Donwell heb ik er ook nog 1. Klik gelijk Q+E. Hierdoor zal de camera gelijk weer achter de auto komen te zitten. Wil het je allemaal toch nog steeds niet lukken? Kun je hier een save-game aanvraag doen. Veel succes verder Ga trouwens de route zo af en toe na, en leer de straten een beetje kennen. Zo kun je een beetje de zwakke punten vna jezelf leren kennen. Maak er een eigen tijdrace van en probeer telkens je tijd te verbeteren. Onthou waar stoplichten enzo staan. Zo weet je sommige plekken waar auto's stil staan bij een stoplicht. Zie trouwens nog mijn 2 toegevoegde kaartjes. Op de 1ste zie je de hele route. Op de 2de zie je een kleine stukje. Bij dit stukje raad ik je aan om langs het gebouw te gaan door van aan de Oostkant te rijden. Zo heb je even geen last van auto's. En je hoeft die 2 bochten dan niet te nemen. Hier is namenlijk een lastige stukje om geen schade op te lopen. De aan te raden route heb ik ook nog blauw gemaakt.Op de eerste kaar heb ik ook nog even de heuvel die Donwell bedoelde lichtblauw gekleurd. Let A.U.B niet op al die rare smileys. Totaal uit verveling gedaan. Nogmaals, kijk hier goed uit en gebruik de ganoemde tips. Voor goud moet je trouwens in 100 secondes oftewel 1 minuut en 40 secondes klaar zijn. Je mag ook geen schade maken. En een algemene score van 100% hebben. Erg veel succes Het kan zijn dat de 1ste grote plaatje lang moet laden. Geduld word beloond. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Heeft al iemand eens de cheat "Smash and Boom" geprobeerd bij dit missie? Hierdoor zal je auto net als een tank onverwoestbaar zijn en zal iedere auto die ertegenaan komt ontploffen. Tallas Bewerkt: 18 april 2008 door Addicted2 Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hij is misschien wel onverwoestbaar, maar hij kan wel tegen andere auto's aan knallen. Hierdoor kan je gaan spinnen. Dan haal je hem waarschijnlijk al niet meer. En hij kan ook op de kop komen te liggen, volgens mij vliegt hij dan wel in brand. Minder snelheid in de bochten, alleen niet teveel want de auto mag niet stilstaan. Veel succes! Als het je niet lukt kan je alsnog een savegame plaatsen in het hiervoor bestemde subforum. Reageren
weci Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Hallo iedereen, bij mij doet zich wel een probleem voor. Ik heb de driving school zo goed als uit, maar de laatste opdracht (City Slicking) lukt me van geen kanten. Ja, ik heb al op wikigta gekeken, maar dat helpt allemaal geen chiek (bij deze missie ) Heeft hier iemand wel wat andere tips voor? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 (bewerkt) Op Wikigta staat er dat je de tramrails moet gebruiken, ikzelf heb aan deze tip veel gehad. - Dus rij op de tramrails. - Rij zo snel mogelijk. - Het verkeer is altijd anders, dus een vaste routine is er niet. - Blijf vooral proberen, ik heb drie dagen over dit onderdeel gedaan. - Maak niet teveel schade, dus bots niet te veel. - Hou je auto onder controle. Bewerkt: 26 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Er zijn diverse verschillende routes mogelijk, het belangrijkste (en misschien moeilijkste) is om schadeloos te blijven. Ik heb even gezocht naar filmpjes met verschillende routes. Voor andere routes moet je anders zelf maar even op zoek gaan naar filmpjes o.i.d. Veilige route: Snelste route (was de inspiratie voor mijn record): Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.