melizardman Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 hoi, ik begon sinds kort cj te modden, nou was de mod goed gelukt maar de backup bleek ook de mod te hebben (vind ik erg raar want voor het modden had ik er een backup van gemaakt) maar nu wil ik een andere mod erop zetten maar dat gaat dus niet. kan iemand alsjeblieft een schone player.img sturen V1??? alvast bedankt!! Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 (bewerkt) player.img heeft geen verschil met versies (lekker verwarrend). Hoe dna ook, ik heb hem geüpload en hier staat 'ie: Player.img Veel plezier nog met modden P.S. Er is overigens een apart topic voor aanvraag van bestanden (klik). Dat kon je niet weten, maar voor de volgende keer wel handig natuurlijk Edit: Is inmiddels al verplaatst naar 't betreffende forum! Bewerkt: 10 maart 2008 door VWO-er Reageren
melizardman Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 te ziek voor woorden,,,, de mod zit er nog steeds, bestandje 2x gedownload!! tig keer vervangen en nog zit die mod erop... ik snap er niks van. ik heb eventueel wel een ander idee alleen weet ik niet of het werkt: ik heb dan nodig afro.dff afro.txd gimpleg.dff gimpmask.dff jeansdenim.txd player_torso.txd sneakerbincblk.txd gimp.txd gimpleg.txd gimpmask.txd gimpshoe.txd weet niet of hier aan valt te komen, alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Aardig wat Heb ze even ingepakt en geüpload. Veel plezier ermee! Bestanden 'melizardman'.rar P.S. Ik heb het andere bestand van mijn host verwijderd, als je dat nog moet hebben... PB me. Reageren
melizardman Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 toppie het werkt!!!!!! bedankt!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.