Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee, Ik kan best wel een beetje photoshoppen, alleen brushen is bij mij een probleem.

Ik probeer het mezelf een beetje te leren. oefening baart kunst :engel:

Ik ben nu op zoek naar een brush die op rook lijkt, weet iemand er een?

Geplaatst: (bewerkt)

Maak een nieuwe layer aan, trek een lijntje met een potlood, 10 px. dik ongeveer. Draai je lijntje zodat hij verticaal staat, smudge dit lijntje een beetje tot je een leuk resultaat hebt en je hebt rook. :)

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:
Maak een nieuwe layer aan, trek een lijntje met een potlood, 10 px. dik ongeveer. Draai je lijntje zodat hij verticaal staat, smudge dit lijntje een beetje tot je een leuk resultaat hebt en je hebt rook. :)

Idd! HEt lukt ^_^

Dank je _O_

Geplaatst:
Dat is wel heel erg ruim uitgelegd. Voor een rook-brush kan je het beste hier even kijken. :)

Als je het zelf maakt krijg je meer het rook effect naar je eigen smaak. :puh:

Geplaatst:

Met die manier van 2fast{0} is het ook wel gelukt, maar ik wil ook ff proberen met een echte brush.

Alleen ik heb een probleempje: Als ik een brush heb gedownload en in photoshop heb geladen, weet ik niet hoe ik die brush kan krijgen. Het zijn er zo veel!

Geplaatst:
Met die manier van 2fast{0} is het ook wel gelukt, maar ik wil ook ff proberen met een echte brush.

Alleen ik heb een probleempje: Als ik een brush heb gedownload en in photoshop heb geladen, weet ik niet hoe ik die brush kan krijgen. Het zijn er zo veel!

Als het goed is komt een nieuw gedownloade brush altijd onderaan te staan bij je brushes.

Geplaatst:

Als het goed is komt een nieuw gedownloade brush altijd onderaan te staan bij je brushes.

Bedankt.

Kan het ook zijn dat je een brushe-pakket hebt gedownload? ik zie namelijk allemaal brushes die ik nooit eerder heb gezien. Op die deviantart site, kan je daar niet uitgebreid zoeken ofzo zodat je alleen maar brushes voor photoshop krijgt?

Geplaatst:
Bedankt.

Kan het ook zijn dat je een brushe-pakket hebt gedownload? ik zie namelijk allemaal brushes die ik nooit eerder heb gezien. Op die deviantart site, kan je daar niet uitgebreid zoeken ofzo zodat je alleen maar brushes voor photoshop krijgt?

Meestal download je altijd een brush pakket. Ze maken vaak meerdere brushes van hetzelfde type brush zodat je niet maar één brush hebt. Je krijgt er dus altijd wel een paar. Als je op deviantart de naam van de brush en er zelf brush of brushes achter zet dan zijn ze altijd wel voor photoshop te gebruiken.

Geplaatst:
Bedankt.

Meestal download je altijd een brush pakket. Ze maken vaak meerdere brushes van hetzelfde type brush zodat je niet maar één brush hebt. Je krijgt er dus altijd wel een paar. Als je op deviantart de naam van de brush en er zelf brush of brushes achter zet dan zijn ze altijd wel voor photoshop te gebruiken.

Bedankt, Levi! ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...