Jump to content

Continue een foutmelding.


_Night-Men_

Recommended Posts

Probeer eens de gehele San Andreas map en de User Files map (sla je savegames op!) te verwijderen. Als je dit hebt gedaan ga je na 'Configuratiescherm -> Software' en deinstaleer je San Andreas. Hij zal dan zeggen dat hij géén bestanden vindt en of je dan het programma wilt verwijderen uit de software lijst. Klik op ja en probeer dan eens San Andreas opnieuw te instaleren. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _Night-Men_

    18

  • Donwell

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

  • Bierbuikje

    2

Probeer eens de gehele San Andreas map en de User Files map (sla je savegames op!) te verwijderen. Als je dit hebt gedaan ga je na 'Configuratiescherm -> Software' en deinstaleer je San Andreas. Hij zal dan zeggen dat hij géén bestanden vindt en of je dan het programma wilt verwijderen uit de software lijst. Klik op ja en probeer dan eens San Andreas opnieuw te instaleren. :Y

wat vetgedrukt is heb ik gedaan maar bij dat software staat geen san andreas meer en ik weet wel hoe dat komt denk ik want onze computer is stuk geweest en toen is hij helemaal vernieuwd(nieuw moederbord,processor enzo) en toen is er een backup gemaakt van mijn documenten maar van verder niks(alles was er dus af behalve mijn documenten) dus is die andere map er al af maar gta wil nog steeds niet instaleren en uninstaleren.

wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Doe het eens handmatig, start de computer opnieuw op en verwijder dan San Andreas uit de program files -> Rockstar Games map. Smijt het gewoon weg of zet het in een mapje op het bureaublad als backupje voor het geval het mis gaat. Installeer het nu weer opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe het eens handmatig, start de computer opnieuw op en verwijder dan San Andreas uit de program files -> Rockstar Games map. Smijt het gewoon weg of zet het in een mapje op het bureaublad als backupje voor het geval het mis gaat. Installeer het nu weer opnieuw.

rockstar games staat nog wel in die map omdat ik vc ook nog heb maar gta san andreas staat niet meer in die map omdat in mijn vorige post stond dat de computer stuk is geweest en dat er geen backup van program files is gemaakt dus die staat niet meer in program files

Link to comment
Delen op andere websites

waar staat dat icoontje? bij alle programma's?daar staat hij ook niet meer bij.

als ik de cd in de computer heb, en ik ga naar deze computer dan staat daar dat waar je de cdrom kunt starten die je in de computer hebt zitten, als ik daar op klik(als de cd er in zit)dan komt daar dat schemrpje te staan van play gta san andreas en uninstall en exit als ik dan op play gta san andreas klik gaat dat shermpje er af en dan start hij hem niet op maar al ik op uninstall druk dan staan er allemaal cijfertjes enzo en een knopje met ok en als ik daar op druk staat er:

Setup has experienced an error

please do the following:

- Close any running programs

- Empty your temporary folder

- Check your Internet connection (Internet-based Setups)

Then try to run the Setup again

Error code: -5001

:duh:

dat was het. poeh poeh wat een typ werk het wou niet kopieeren dus ik moest het overtypen. :duh:

Bewerkt: door gta fan1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vrees dat je handmatig eerst alle verwijzingen naar GTA: SA in het register moet verwijderen. Als je geen ervaring hebt met het aanpassen van het register raad ik je aan om iemand te vragen met ervaring hiermee. Pas als alle register-verwijzingen zijn verwijderd van GTA:SA kan je GTA:SA weer opnieuw installeren. Succes ^_^

PS: Waarschijnlijk kan je in het Computer Talk forum meer informatie inwinnen over het register e.d., daar lopen wat dat betreft betere experts rond dan in dit subforum.

@ hieronder: Haaaaaaaaast 100% zeker is niet volledig 100% zeker. Alleen het verwijderen van bestanden is niet voldoende, i.v.m. het register. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
ik reageer nog even want ik wil namelijk iets weten. binnenkort kopen we een nieuwe computer maar denken jullie dat GTA: san andreas wel weer wil op die nieuwe computer?

Zolang je disc onbeschadigd is en je PC aan de systeemeisen voldoet, zou GTA San Andreas gewoon moeten werken.

De systeemeisen vind je hier. Let er op dat dit de minimum systeemeisen zijn, en een sterkere computer dus altijd aanbevolen wordt.

Mocht je er niet uitkomen of je PC de game aan kan, breng dan eens een bezoekje aan deze site die, nadat je hebt aangegeven om welke game het gaat, automatisch je systeem analyseert en aangeeft of je PC de game wel of niet zal kunnen draaien.

Veel succes! :cya:

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst heb je altijd een frisse installatie nodig. Geen cracks, geen mods, geen savegames. Ook de vorige installatie moet helemaal weg zijn, dus de installatiemap en de SA User Files map moeten ook weg. Dan eerst kijken of hij werkt. Zo niet? Sorry, maar dan kun je het wel vergeten. Dan werkt je spel niet, maar hij doet het vast wel. Je moet in het hoofdmenu kijken welke versie je hebt. Onderin een hoek staat soms V2.00 of (misschien) V1.01. Er staat ook wel eens niets, maar dan heb je versie 1. Als je niet versie 1.00 hebt, zou ik eerst die Downpatch installeren. Dan heb je nog steeds versie 2.00 (dus je moet ook versie 2.00 savegames hebben) maar je kunt modden.

Je moet altijd voorzichtig zijn met mods. Neem niet zomaar mods, maar alleen de vaak gedownloade op grote sites. Voor automods kun je bijvoorbeeld bij JVTdesign.net gaan kijken, echt kwaliteit. Gebruik dan ook de San Andreas Mod Installer. Maakt ook alles makkelijker en is lekker safe.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst heb je altijd een frisse installatie nodig. Geen cracks, geen mods, geen savegames. Ook de vorige installatie moet helemaal weg zijn, dus de installatiemap en de SA User Files map moeten ook weg. Dan eerst kijken of hij werkt. Zo niet? Sorry, maar dan kun je het wel vergeten. Dan werkt je spel niet, maar hij doet het vast wel. Je moet in het hoofdmenu kijken welke versie je hebt. Onderin een hoek staat soms V2.00 of (misschien) V1.01. Er staat ook wel eens niets, maar dan heb je versie 1. Als je niet versie 1.00 hebt, zou ik eerst die Downpatch installeren. Dan heb je nog steeds versie 2.00 (dus je moet ook versie 2.00 savegames hebben) maar je kunt modden.

Je moet altijd voorzichtig zijn met mods. Neem niet zomaar mods, maar alleen de vaak gedownloade op grote sites. Voor automods kun je bijvoorbeeld bij JVTdesign.net gaan kijken, echt kwaliteit. Gebruik dan ook de San Andreas Mod Installer. Maakt ook alles makkelijker en is lekker safe.

alles ligt van mijn pc af van SA maar die patch had ik ook van andere versie want dee vaak multiplayer. had geen cracks enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst heb je altijd een frisse installatie nodig. Geen cracks, geen mods, geen savegames. Ook de vorige installatie moet helemaal weg zijn, dus de installatiemap en de SA User Files map moeten ook weg. Dan eerst kijken of hij werkt. Zo niet? Sorry, maar dan kun je het wel vergeten. Dan werkt je spel niet, maar hij doet het vast wel. Je moet in het hoofdmenu kijken welke versie je hebt. Onderin een hoek staat soms V2.00 of (misschien) V1.01. Er staat ook wel eens niets, maar dan heb je versie 1. Als je niet versie 1.00 hebt, zou ik eerst die Downpatch installeren. Dan heb je nog steeds versie 2.00 (dus je moet ook versie 2.00 savegames hebben) maar je kunt modden.

Je moet altijd voorzichtig zijn met mods. Neem niet zomaar mods, maar alleen de vaak gedownloade op grote sites. Voor automods kun je bijvoorbeeld bij JVTdesign.net gaan kijken, echt kwaliteit. Gebruik dan ook de San Andreas Mod Installer. Maakt ook alles makkelijker en is lekker safe.

alles ligt van mijn pc af van SA maar die patch had ik ook van andere versie want dee vaak multiplayer. had geen cracks enzo.

Nou je kunt ook nog (als je die oude PC nog hebt) de DirectX installeren...

daarna kun je het spel (waarschijnlijk)weer uninstallen!

Link to comment
Delen op andere websites

wonder boven wonder wil SA weer!!! ik heb de cd er in gestopt en toen opende ik de map die op de cd staat en daar stond een installeren icoontje en toen heb ik hem geinstalleerd en toen wou ie weer! ^_^^_^^_^

maar ik heb nog een probleempje: sommige mensen die op straat lopen enzo daar ziijn stukken uit. hoe kan dit??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...