Jump to content

Continue een foutmelding.


_Night-Men_

Recommended Posts

wonder boven wonder wil SA weer!!! ik heb de cd er in gestopt en toen opende ik de map die op de cd staat en daar stond een installeren icoontje en toen heb ik hem geinstalleerd en toen wou ie weer! ^_^^_^^_^

maar ik heb nog een probleempje: sommige mensen die op straat lopen enzo daar ziijn stukken uit. hoe kan dit??

Bij het verwijderen van de eerdere installatie kunnen bepaalde configuratiebestanden zijn achtergebleven, die conflicten met het spel kunnen veroorzaken. Ga naar je 'Mijn Documenten' map, en kijk in je 'GTA San Andreas User Files' map. Daar vind je het bestandje 'gta_sa.set'. Verwijder dit, en start vervolgens je spel opnieuw op. Het spel zal dit configuratiebestand dan opnieuw aanmaken, waardoor alle instellingen gereset worden. Soms kunnen verkeerde instellingen ook voor grafische problemen zorgen, en met deze methode krijg je daar in ieder geval zekerheid over.

Een ander probleem kan zijn dat je grafische drivers niet up to date zijn. Ga naar 'Start -> Uitvoeren' en typ in het vakje 'dxdiag in. Je krijgt nu een overzicht van je systeem, waaruit dus ook is op te maken welke grafische kaart je hebt. Ga vervolgens naar de website van de fabrikant/uitgever, en controleer of er nieuwe updates beschikbaar zijn.

Als dit óók niet werkt, dan kan het probleem inderdaad komen door de krassen op je disc, waardoor sommige

bestanden niet goed gelezen kunnen worden. In dat geval zit er niets anders op dan een nieuw exemplaar van de game aan te schaffen, die tegenwoordig al voor zo'n 15€ te koop is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _Night-Men_

    18

  • Donwell

    2

  • Unmountable Tijmen

    2

  • Bierbuikje

    2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...