Jump to content

PC uit America laaten inporteeren.

Recommended Posts

Geplaatst:

hallow.

ik ben vanplan om een niewe pc te gaan koopen. nu is het met de dollar euro koersen zeer vordeelig als ik een pc uit america koop. bijvoorbeeld bij een bedrijf als:

http://www.cyberpowerpc.com/

http://www.vigorgaming.com

www.ibuypower.com

www.alienware.com

hoe zit dat dan met het betaalen en de garanties. bij de meeste staat namelijk wel dat er 3 jaar garantie op zit. maar er staat nergens iets over buitenland.

dus als ik bij een van die site een pc zou koopen moet ik dat dan gewoon in euros betaalen en hoe gaat het met garantie als er iets kapot is ??

met vriendelijke groeten martijn

Geplaatst:

Het kan zijn dat de Europese leverancier het apparaat niet kan repareren bij schade omdat het niet dezelfde techniek is. Maar het belangrijkste waar je aan moet denken is dat ze in de VS 110 Volt terwijl Europa 230 Volt heeft. Als de PC daar niet voor is aangepast en je zou hem in Nederland gebruiken zal hij hoogstwaarschijnlijk doorbranden en dan is hij onbruikbaar. Ze hebben trouwens wel apparaten die voor Europese markt zijn bestemd, maar ik weet het alleen van winkels in San Fransisco en daar moet je er naar vragen. Mijn PC heeft een adapter die de 230 Volt omzet naar 110 Volt in de VS. Koste ook $1,400 en gebruik hem nu in Nederland :tu: Probeer daar eerst informatie over te krijgen.

Geplaatst:
Het kan zijn dat de Europese leverancier het apparaat niet kan repareren bij schade omdat het niet dezelfde techniek is. Maar het belangrijkste waar je aan moet denken is dat ze in de VS 110 Volt terwijl Europa 230 Volt heeft. Als de PC daar niet voor is aangepast en je zou hem in Nederland gebruiken zal hij hoogstwaarschijnlijk doorbranden en dan is hij onbruikbaar. Ze hebben trouwens wel apparaten die voor Europese markt zijn bestemd, maar ik weet het alleen van winkels in San Fransisco en daar moet je er naar vragen. Mijn PC heeft een adapter die de 230 Volt omzet naar 110 Volt in de VS. Koste ook $1,400 en gebruik hem nu in Nederland :tu: Probeer daar eerst informatie over te krijgen.

bedankt. over die volts wist ik eigelijk wel maar was ik al weer helemaal vergeenten. maar je betaalt hem dus wel in dollars.

Geplaatst:
Maar het belangrijkste waar je aan moet denken is dat ze in de VS 110 Volt terwijl Europa 230 Volt heeft.

Elke fatsoenlijke PC voeding heeft achterop een schuifje waar je 'm op 110 of 230 kunt zetten, kijk zelf maar (Niet aan te raden te doen als het niet nodig is) dus dat zou geen probleem moeten zijn :dans:

(1000e post :puh:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...