gybrus Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Hallo, Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om hier langs te komen, maar het lukt gewoon niet. Elke keer als ik op onderstaand punt kom dan krijg ik de volgende error.. Iemand enig idee hoe dit komt? Alvast bedankt, K Reageren
Thundercover Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Al een herinstallatie geprobeerd, misschien is een van je bestanden beschadigd en dat zou je via een herinstallatie op kunnen lossen. Als je op Vista speelt, is er wel een patch voor Half-Life 2. Zo te zien speel je op Windows XP, dus kijk even of daar ook patches voor zijn. Een andere oplossing zou ik niet weten. Succes! Reageren
Velaro Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 (bewerkt) Hallo,Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om hier langs te komen, maar het lukt gewoon niet. Elke keer als ik op onderstaand punt kom dan krijg ik de volgende error.. Iemand enig idee hoe dit komt? ***** Alvast bedankt, K Ik heb even voor je gekeken en kwam op dit uit: Googling around didn’t help as much as I hoped for, since just about every single person who encountered this error (I’m not alone having this issue) found some kind of unique fix of their own. I did follow one suggestion which recommended extending the maximum size of the page file in Windows. I set it to the maximum value of 4GB and then rebooted my machine. Curiously enough this worked. If you encounter a simillar issue, try setting the max size of your page file to a higher value. Ik kan wel enkele flarden vertalen, maar hopelijk kan jij het beter. :$ Veel succes! Bewerkt: 10 maart 2008 door Velaro Reageren
Ferre Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Je speelt het spel niet via Steam, volgens mij. Op de Steam Forums bij Episode Two vind ik weinig errors, laat staan deze. Ik ben er verder niet handig in, maar volgens mij zit er een fout in (jouw versie) het spel. Reageren
gybrus Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Deze error staat ook op de site van steam. alleen ben ik nog niet op een oplossing gekomen. het ligt dus waarschijnlijk aan mijn systeem ,K Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.