GtaFan#1 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 (bewerkt) Ik ben bezig met de garage van Doherty, als ik de muur wil veranderen zonder dat cement erop, dan krijg ik in mapviewer een witte muur. als ik die txd open(in txdworkshop) dan is die cementloze muur,alle kleuren van de regenboog? hoe kan dit? Bewerkt: 10 maart 2008 door GtaFan#1 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 welk .txd heb je? chek ik ook even Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 old_garagesfse.txd heet de txd van de garage of wil je mijn txd? Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 old_garagesfse.txd heet de txd van de garageof wil je mijn txd? Als je in de mapvier de texture niet kan zien, wil dat niet zeggen dat je het ingame niet kan goed kan zien. Heb je de texture gecompressed in TXDWorkshop? Greetz Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 old_garagesfse.txd heet de txd van de garageof wil je mijn txd? Als je in de mapvier de texture niet kan zien, wil dat niet zeggen dat je het ingame niet kan goed kan zien. Heb je de texture gecompressed in TXDWorkshop? Greetz nee hoe doe je dat? Reageren
K.O. Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 In TXD Workshop zie je bovenaan de knop Image staan. Klik daarop en ga dan naar Compress all images. Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 als ik hem verander dan geeft hij een error, ik sla hem op, open hem weer in txdworkshop en hij is weer verschillende kleuren?! Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ok het is gelukt! Alleen nu wil ik mijn hydra een andere kleur geven(camouflage), alleen hij geeft stream error aan als ik een andere import? :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.