-GoldWing- Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Hey, ik wou de xbox 360 arcade gaan kopen maar zit daar dan wel een harde schijf bij of moet ik die zelf gaan kopen? Greetzzz Don Stracci Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Hey, ik wou de xbox 360 arcade gaan kopen maar zit daar dan wel een harde schijf bij of moet ik die zelf gaan kopen?Greetzzz Don Stracci Nee, jammer genoeg niet. Ik had het nieuws al gehoord dat de X360 arcade afgeprijst naar 199.99€ is. Maar jammer genoeg mist de arcade in tegenstelling tot de premium en de Elite een harde schijf. De Arcade is vooral de voor de niet extreem eisende gamer. Demo's zijn ook niet echt te downloaden bijvoorbeeld. Maar ik schrok ook al toen ik hoorde dat het afgeprijst is naar 199.99€. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Maar wat kan de xbox arcade niet dat de gewone xbox 350 wel kan? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Maar wat kan de xbox arcade niet dat de gewone xbox 350 wel kan? De harde schijf is het grootst punt wat de Arcade mist. Je kan er niet veel spellen en/of demo's mee downloaden. Ook is het zo dat sommige games zoals Burnout Paradise niet online gespeeld kunnen worden met harde schijf. In principe kan de Xbox 360 Arcade alle games aan. Zelf zou ik voor de Xbox 360 Premium gaan. Je betaalt 70€ meer maar je ontvangt wel er bij: Harde schijf met 20GB 2 games Headset (handig voor online) Dankzij de harde schijf is het downloaden en opslaan van demo's geen probleem. Als jij niet zo'n harcore-gamer bent kun je natuurlijk ook gewoon de X360 Arcade nemen. Want dan kun je de games gewoon spelen. GTA IV bijvoorbeeld zal gewoon lukken. Het enige waarneembare verschil tussen de Arcade en Premium is dat de Arcade een lelijke witte disc-lade heeft, en de Premium een chromen. De Arcade heeft gelukkig wel een draadloze controller + memorycard. Let wel op dat de premium harde schijf van 20GB snel vol kan raken. Veel succes met kiezen! Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Maar ik wil alleen games spelen en muziek en zo opslaan welke za ik dan nemen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Maar ik wil alleen games spelen en muziek en zo opslaan welke za ik dan nemen? Dus je als je simpel games wilt spelen en niet online gedoe enzo dan moet je gewoon voor de Arcade gaan. Reageren
michael50000 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Maar ik wil alleen games spelen en muziek en zo opslaan welke za ik dan nemen? voor die 70€ zou ik toch de 2deduurste nemen, zodat je toch redelijk wat muziek op kan zetten enzo. Maar ik ben zowiso voor PS3, maar als je iets goedkopers wil, moet je voor de Xbox gaan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 (bewerkt) Maar ik wil alleen games spelen en muziek en zo opslaan welke za ik dan nemen? Als je muziek wil afspelen via je Xbox 360 kan je best een arcade nemen, maar dan moet je wel een memory stick hebben (USB) die er in past aan de voorkant of je doet hem aan de achterkant. Het probleem van de Arcade is dat je door het gemis van de Harddisk, geen backwards compatibility updates kan instaleren en dus geen oudere Xbox 1 games kan spelen. Greetz Bewerkt: 10 maart 2008 door Galiorix Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Mijn advies is om de PS3 40gig te kopen. Hij kost iets meer maar je hebt veel meer voor je geld. Hier zijn een paar voordelen: Blu-ray disk is de nieuwe dvd, dit jaar komen er veel meer games, je kunt het internet op zonder te betalen en de X360 is langzaam aan het uitbloeien. Omdat de PS3 veel meer dingen kan willen gameproducers tot het randje gaan van gamen en dat is mogelijk door de PS3 en niet door de X360. Ik zeg niet dat je geen X360 mag kopen maar volgens mij is het beter als je voor iets meer geld een PS3 gaat kopen. Je hebt dan veel langer plezier ermee. Bewerkt: 11 maart 2008 door GTAGijsso Reageren
GtaSlave Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Mijn advies is om de PS3 40gig te kopen. Hij kost iets meer maar je hebt veel meer voor je geld. Hier zijn een paar voordelen: Blu-ray disk is de nieuwe dvd, dit jaar komen er veel meer games, je kunt het internet op zonder te betalen en de X360 is langzaam aan het uitbloeien. Omdat de PS3 veel meer dingen kan willen gameproducers tot het randje gaan van gamen en dat is mogelijk door de PS3 en niet door de X360.Ik zeg niet dat je geen X360 mag kopen maar volgens mij is het beter als je voor iets meer geld een PS3 gaat kopen. Je hebt dan veel langer plezier ermee. Jij hebt eigenlijk wel gelijk. Maar voor de X360 zijn ze nu ook bezig met een blu-ray en ik denk dat de ps3 en x360 wel dicht bij elkaar liggen. Omdat programmeren voor de ps3 veel moeilijker is. Maar daarintegen heeft de ps3 wel meer cores. Maar als je gewoon gamed en niet zo zeer naar de graphics kijkt, en niet al te veel geld hebt. Is een Xbox 360 wel goed. Alleen zou ik niet voor de arcade gaan maar voor deze van bol.com Maar Vrijdag (14maart) word de xbox 360 50 euro goedkoper dus dan zou je even moeten kijken hoeveel die dan kost. Maar die xbox van bol.com heeft wel een hardeschijf + 2 wireless controlers + 3games. Die lijkt mij het voordeligst. Grtz, GtaSlave Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) [...] Ik zeg niet dat je geen X360 mag kopen maar volgens mij is het beter als je voor iets meer geld een PS3 gaat kopen. Je hebt dan veel langer plezier ermee. Hij wil een keuze maken tussen één van de Xbox'es. En dan kom jij met de PS-3. Ja het klopt dat de PS-3 beter is op sommige punten. Maar de 40GB krijg je voor 400€ en de X-box Arcade binnekort voor de helft. Bewerkt: 11 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 [...] Ik zeg niet dat je geen X360 mag kopen maar volgens mij is het beter als je voor iets meer geld een PS3 gaat kopen. Je hebt dan veel langer plezier ermee. Hij wil een keuze maken tussen één van de Xbox'es. En dan kom jij met de PS-3. Ja het klopt dat de PS-3 beter is op sommige punten. Maar de 40GB krijg je voor 400€ en de X-box Arcade binnekort voor de helft. Ik geef alleen maar advies. Over 1-2 jaar is de X360 uitgebloeid en de PS3 gaat dan nog vrolijk verder. Reageren
Venzio Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 [...] Ik zeg niet dat je geen X360 mag kopen maar volgens mij is het beter als je voor iets meer geld een PS3 gaat kopen. Je hebt dan veel langer plezier ermee. Hij wil een keuze maken tussen één van de Xbox'es. En dan kom jij met de PS-3. Ja het klopt dat de PS-3 beter is op sommige punten. Maar de 40GB krijg je voor 400€ en de X-box Arcade binnekort voor de helft. Ik geef alleen maar advies. Over 1-2 jaar is de X360 uitgebloeid en de PS3 gaat dan nog vrolijk verder. Ik ben het daar niet mee eens. Je hat een Xbox die was beter dan de PS2 toen die jaren en de Xbox is nog steeds in bij sommige online spellen net als Halo. En het zijn allebei 2 Top Console's ik kies zelf voor de X360. Eigenlijk maakt het niet uit hoeveel geld al is een PS3 700 euro maar ik vind het erg leuk koop ik hem maar ik koop liever een X360 die ook wel in blijft hoor ! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 ik zou niet vool de arcade gaan gaa dan voor de premimium daar krijg je nog 2 games bij Reageren
Gta-killer Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Of je bekijkt of je online wilt spelen of niet. Want als je online wilt, dan ben je bij de xbox360 in 3 jaar al 180 euro kwijt aan online geld. Daarmee zit je al op de prijs van een ps3 40 GB. Dus an heb je na 3 jaar online te gamen evenveel betaald voor een xbox zonder harde schijf als voor een ps3 met 40GB, blu-ray speler, met Harde schijf, met ingeboude wifi en langere levensduur waarschijnlijk, lagere failure rate enz. Dus als je van plan bent xbox live te nemen raad ik je aan ook even naar ps3 te kijken, want daar krijg je hele hoop extras tov xbox en met 3 jaar xbox live hebben ze zelfde prijs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.