simon8400 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Sinds een tijdje kan ik niet meer duiken in GTA SA. Vanaf het moment dat ik duik val ik op de zeebodem... Dit is zo op alle wateroppervlakken. Hier even een filmpje om het wat duidelijker te maken: [komt om 4u30] Ik weet dat een reïnstall zou kunnen helpen, maar ik vraag me af waar dit aan zou kunnen liggen. Nog even een note: Ik gebruik GTA SA Control Center. Alvast bedankt, Simon Reageren
T@rget Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Probeer eens met een auto het water in te rijden? val je dan ook door naar de zeebodem? Reageren
js007 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 ik heb dat ook gehad met een trainer van edisoncarter ( water level ) hier kun je het ook downloaden heb je die trainer ? Reageren
simon8400 Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Met een auto zak ik niet direct af. Nope, alleen GTA SA Control Center en GTA SA ultimate editor, maar voor GTA SA UE ging het ook al niet meer. Video komt nu pas, sorry. Reageren
Donwell Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik heb het vermoeden dat het met één van de tools die jij bezit te maken heeft. Als het mogelijk is de instellingen weer over te zetten naar de standaard instellingen, doe dit dan. Lukt dit niet, zul je waarschijnlijk een herinstallatie moeten uitvoeren. Reageren
tjoef Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Bij het control center staat rechtsvanboven een knopje 're-sync to GTA SA'( zie het groen omkadert dingetje) Gewoon daar eens op klikken en alles is weer als voorheen. Bewerkt: 12 maart 2008 door tjoef Reageren
simon8400 Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Re-sync to GTA SA helpt niet Dan maar reïnstall zeker? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Re-sync to GTA SA helpt niet Dan maar reïnstall zeker? Ja,en dan even kijken of dat helpt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.