Jump to content

battlefield 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ben ook slecht in vliegen maar je kunt meevliegen en andere bestuurt. Tanks is veiliger dan vleigtuig ofwel helikopter.

tanks vernietigen zonder raketwerper is makkelijk gewoon met c4 maar dat doet ook iedereen bij mij -.-

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• stefan321

17

• studio dewolf

13

• Wesley

10

• S-te-Fan

2

Geplaatst:
kan iemand mij vliegles gefen ofzo knal aleen maar tegen de vlakte met die vliegtuigen

Het is heel simpel, vlieg niet te hoog, vlieg niet te laag, als er iemand achter je aanzit, gebruik dan je Flares, oftewel dat is toets "X".

En ook als er iemand achter je aan zit, ga dan veel loopings maken en dergelijke, vlieg héél erg druk.

Ik ben ook slecht in vliegen maar je kunt meevliegen en andere bestuurt. Tanks is veiliger dan vleigtuig ofwel helikopter.

Nou dat vind ik niet, als je in een tank rijd, dan ben je een makkelijk doelwit voor helikopters, en overige tanks, en natuurlijk skilled straaljager piloten.

Ik zelf vind het veiligste in een straaljager of in een helikopter, ik heb ook in allebeide een hoop aantal uren, dus mja, ik zou zeggen: "Oefenen Baart Kunst"

Geplaatst:

Ik heb enkele keer gevlogen en al direct neerstorten want het is te rap vliegen :bonk: De vijand vaart me tde boot en ik vlieg met de helikopter. Ik wilde schieten op hem maar de helikopter stort neer op die boot dus allebei dood :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

sniperen jullie wel is en welke vinden jullie het best (sniper)

Bewerkt: door stefan321
Geplaatst:

Sniper is slecht. Als je 1 keer misschieten dan moet je laden en andere schiet jou al dood. Ik schiet altijd met machinegeweer van hospik. daar kun je veel punten verdienen want je kunt dode mensen redden en krijg extra punten.

Geplaatst:

Je moet online spelen en veel punten verdienen. Als de balk vol is dan mag je 2 bonus wapens kiezen denk ik. het is wel lang geleden. Neem beter voorlopig hospik dan kun je rap veel punten verdienen door doodschieten en dode mensen reamineren.

Geplaatst:
Je moet online spelen en veel punten verdienen. Als de balk vol is dan mag je 2 bonus wapens kiezen denk ik. het is wel lang geleden. Neem beter voorlopig hospik dan kun je rap veel punten verdienen door doodschieten en dode mensen reamineren.

Lol, maak je maar niet te druk om die unlock wapens hoor, ik vind die dingen maar niks aan, enigste leuke unlock is die SCAR-L en de L96A1 ofzo.

De rest zijn allemaal schijt wapens.

Maarja, ik heb alle unlocks al :engel:

Geplaatst:
Ik vind bonus wapens van hospik best want dat is meer nauwkeurig.

Mja ligt eraan welke, die 1e is best wel nauwkeurig ja, alleen je moet maar net weten hoe je er mee om moet gaan.

Doe mij maar de standaard wapens, zoals AK-101, of M16 e.d.

Geplaatst:

ik heb ff een klein probleempje als ik via gamespy in een online server kom zegt ie : je gebruikt een oudere versie dan de server) wat bedoelen ze daar mee??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...