ken9 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) ik heb hier 2 thema's voor de PS3 uit het: Playstation 3 magazine maart editie de psm3 site en hier kun je de theme's downloaden: PS3: GTA themes je kunt dit alleen als je ps3 fimewire 2.0 of hoger is Hoe installeer ik een theme:1. Place the theme file in the /PS3/THEME/ directory of a Memory Stick or USB storage, and connect it to PLAYSTATION®3. 2. Select "Settings" > "Theme Settings" > "Theme" in the system software and install a theme file from the recording media. 3. Select "Settings" > "Theme Settings" > "Theme" in the system software again. A list of theme files will be shown in the option menu. 4. Select a theme file and "Apply". This theme will be applied to the screen. Bewerkt: 11 maart 2008 door ken9 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Volgens mij, maar stuur me met alle soorten van genoegen een PM als ik hier volledig naast zit , is dit niet helemaal legaal. Heb even gekeken op die site van PSM en dáár bieden ze nergens die downloads aan. Ergo: die zullen wel gereserveerd zijn voor leden van dat blad en dan is het niet toegestaan ze via Fileshare op te loaden en voor iedereen beschikbaar te maken. Topic gesloten en links verwijderd. Maar nogmaals: als ik het verkeerd zie hoor ik het graag Edit: en inderdaad lijkt de wereld van de theme's minder makkelijk dan ik dacht. Van verschillende kanten hoor ik dat theme's niet illegaal zijn en dat dit topic dus te vroeg gesloten is. Excuus, ook schapen maken fouten Heropend en de topicstarter zet de links er weer in..... Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) het is PSN GTA-sheep. Playstation network. EDIT: tenzij je playstation magazine bedoelde natuurlijk. En verder... grrrr de links zijn verwijdert en ik wil theme's ARRGGHHH. Bewerkt: 11 maart 2008 door IV trailer Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 het is PSN GTA-sheep. Playstain network.EDIT: tenzij je playstation magazine bedoelde natuurlijk. En verder... grrrr de links zijn verwijdert en ik wil theme's ARRGGHHH. Hij bedoelt natuurlijk PSM want als je zo het PSN zouden staan, hoef je ze neit ook nog eens op internet te zetten, is alleen maar meer werk.. Reageren
Jordy-W92 Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Nog GTA IV theme's voor de PSP? Bewerkt: 11 maart 2008 door Jordy-W92 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 ik zie geen link Nu wel Reageren
ken9 Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 alle links staan er weer op Reageren
Biocount Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Is logies als je vrijwel weinig niks weet van een console shoarma.. ehm ik bedoel schaap Thanks voor de themas Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 balen. Ik heb geen usb. Kan het niet zonder? >>> Door GTA-Sheep: hahahahahah....die heb ik wel maar dan weer géén PS3...ruilen?<<< Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 balen. Ik heb geen usb. Kan het niet zonder? Lijkt me wel, maar je kan ze dus via Playstation Store downloaden? Dan kan je het toch gewoon opslaan, lijkt me. Reageren
Biocount Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 via deze site http://www.allps3themes.com/ kan je ze meteen downloaden via de ps3 en instaleren in je theme folder Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 konden ze er geen voorbeeld foto bijzetten ? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Het ziet wel leuke tekening uit op dat boek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.